ادعای لیبرمن درباره توان ارتش رژیم صهیونیستی

کد خبر: 867261

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از سومین رزمایش نظامی در مناطق شمالی، مدعی شد که این رژیم قوی‌ترین نیروی نظامی غرب آسیا را در اختیار دارد و کشور‌های منطقه هم یارای مقابله با آن را ندارند.

ادعای لیبرمن درباره توان ارتش رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) به همراه «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح این رژیم، برای سومین بار در ماه اخیر از مناطق شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد.

لیبرمن طی بازدید از رزمایش نظامی در جولان اشغالی، با تکرار هشدار‌ها علیه گروه‌های مقاومت در منطقه، مدعی شد که این رژیم قوی‌ترین نیروی نظامی عملیاتی در بین کشور‌های غرب آسیا را در اختیار دارد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» وی با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده است، گفت: «تحولات در منطقه را دنبال می‌کنیم و امیدواریم هیچ دشمنی در میدان نبرد با نیرو‌های ما درگیر نشود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «بعد از حضور در سه رزمایش نظامی در یک ماه، تصور من این است که نیروی عملیاتی در بالاترین سطح هشدار داریم که آماده است هر ماموریتی را انجام دهد. این قوی‌ترین نیروی عملیاتی در خاورمیانه است و هیچکدام از دشمنان ما یارای مقابله با آن را ندارند».

لیبرمن پیشتر ادعا کرده بود که نیرو‌های حزب‌الله با حمایت‌های ایران و دولت سوریه مشغول ایجاد آنچه که «شبکه تروریستی» خواند، در نزدیکی منطقه حائل مرزی هستند.

ارتش سوریه شامگاه دوشنبه ۹ تیر با آزادسازی شهرک «معریه» واقع در غربی‌ترین نقطه ریف درعا، امنیت مرز‌های سوریه با جولان اشغالی را به صورت کامل تأمین کرد. (+) این اولین بار است که طی هفت سال اخیر ارتش و نیرو‌های سوری توانستند به مرز جولان مسلط شوند.

این در حالی است که بامداد یکشنبه منابع محلی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «المزه» در غرب دمشق و وقوع انفجار‌های متعدد در این پایگاه خبر دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها