فرزند پادشاه سابق عربستان در بازداشت است +سند

کد خبر: 722420

فعال عربستانی که با نام مستعار «مجتهد» در توییتر، روابط پشت پرده خاندان آل سعود را افشا می کند در تازه ترین افشاگری خود اعلام کرد «عبدالعزیز بن فهد» فرزند پادشاه سابق عربستان از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بازداشت شده است.

فرزند پادشاه سابق عربستان در بازداشت است +سند
باشگاه خبرنگاران: مجتهد، افشاگر خاندان آل سعود فاش کرد فرزند پادشاه سابق عربستان به دست نیروهای محمد بن سلمان بازداشت شده است. به گزارش پایگاه النشره، فعال عربستانی که با نام مستعار «مجتهد» در توییتر، روابط پشت پرده خاندان آل سعود را افشا می کند در تازه ترین افشاگری خود اعلام کرد «عبدالعزیز بن فهد» فرزند پادشاه سابق عربستان از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بازداشت شده است. وی در حساب توییتر خود نوشت: تأیید شده است که به کاخ عبدالعزیز بن فهد در روز چهارشنبه حمله شده و وی از سوی نیروهای زیر نظر ولیعهد، محمد بن سلمان بازداشت شده و او هم اکنون در مکانی ناشناس نگهداری می شود.
سند
وی در ادامه نوشت: مادر وی (جوهره) تلاش کرده است تا خبری از او بگیرد؛ اما موفق نشده؛ همچنان‌که تلاش کرده تا با پادشاه تماس بگیرد اما باز هم نتوانسته است. گفته می شود او از زمان بازداشت لب به غذا نزده است. مجتهد، افشاگر سعودی در ادامه سلسله توییت های خود تصریح کرد: طرح محمد بن سلمان این است که با مخالفان مماشات نمی کند و تمامی آنها را به زندان می فرستد و هیچ مصونیتی برای کسی قائل نیست؛ حتی اگر فرد مخالف از بازماندگان فرزندان ملک عبدالعزیز (بنیانگذار عربستان سعودی) باشد. گفتنی است شاهزاده عبدالعزیز بن فهد چند روز پیش در حساب توییتری از احتمال قتل خود در خاک عربستان خبر داده بود. وی با انتشار مطلبی در حساب توییتر خود نوشته بود: «پس از انجام مناسک حج، برای خداحافظی به دیدار عموی خود سلمان [بن‌عبدالعزیز] خواهم رفت و اگر به سفر نرفتم، بدانید که به قتل رسیده ام.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها