پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست

کد خبر: 1288062

شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید از کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.


پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

متن عربی و عبری پیام گردان‌های القسام به شرح ذیل است:

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها