عبدالملک الحوثی: ایران هراسی حربه آمریکا و اسرائیل

کد خبر: 1132584

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به روند عادی سازی روابط برخی کشورهای سازشکار عرب با رژیم صهیونیستی به دستاوردهای بزرگ حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی پرداخت.

عبدالملک الحوثی: ایران هراسی حربه آمریکا و اسرائیل

به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به روند عادی سازی روابط برخی کشورهای سازشکار عرب با رژیم صهیونیستی افزود: در برهه کنونی مواضع انکار کننده حق در قبال فلسطین وجود دارد و در راستای حرکت به سوی عادی سازی و ائتلاف با دشمن اسرائیلی حرکت می شود.

تلاش برای ارائه چهره دوست از رژیمی غاصب

وی افزود: برخی به دنبال این هستند که چهره رژیم صهیونیستی را از یک اشغالگر غاصب به یک دوست قابل ائتلاف و همزیستی تغییر دهند. آنانی که به دنبال ائتلاف با رژیم صهیونیستی هستند در قبال مقاومت دیدگاه منفی دارند.

الحوثی تاکید کرد: رسانه های معاند به دنبال خدشه وارد کردن به وجهه ملت فلسطین هستند و اینکه رزمندگان به نفع ایران عمل می کنند نه در راستای آرمان ملت فلسطین. رژیم های مزدور در راستای ناچیز شمردن همه مظاهر قدرت ملت فلسطین حرکت می کنند و موضع رژیم صهیونیستی را می ستایند.

جنگ همه جانبه رژیم های سرسپرده علیه حزب الله لبنان

وی افزود: شاهد این هستیم که رژیم های مزدور و وابسته رویکرد منفی و انکار کننده در قبال بدیهیات و اصولی که مورد تایید عربی و اسلامی بود، حرکت می کنند. رژیم های مزدور علیه حزب الله اقدام می کنند و جنگ رسانه ای و سیاسی و اقتصادی علیه آن دارند و پولهایی با هدف در تنگنا قرار دادن آن تزریق می کنند.

الحوثی گفت: حزب الله پیروزی های بزرگی برای امت اسلامی محقق کرده است و آبروی امت اسلامی در جنگ با رژیم صهیونیستی را حفظ کرده است. رژیمهای مزدور همچنین علیه سوریه، عراق، ایران و ملت مظلوم بحرین و ملت ما یمن، عمل می کنند. این رژیمهای مزدور در حال حاضر مرتبط و دارای ائتلاف آشکار با دشمنان امت اسلامی هستند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که تحرک جدی و صدای آزاد و هر آنچه طرح های آمریکا و اسرائیل و متحدان آنها را با مانع روبرو می سازد، وجود نداشته باشد.

نگاه حقارت بار اسرائیل و آمریکا به رژیم های سعودی و امارات و بحرین

الحوثی اعلام کرد: آمریکا و اسرائیل نگاه تحقیر آمیز به رژیم های سعودی و امارات و آل خلیفه در بحرین و همه سازشکاران دارند. آمریکا و اسرائیل این رژیمها را ابزاری بیش نمی دانند و احترامی برای آنها قائل نیستند. آمریکاییها تضمین امنیت رژیم صهیونیستی را در فروپاشی مسلمانان و تسلیم شدن و در خدمت آنها بودن می دانند.

وی گفت: آمریکاییها به سازشکاران به عنوان ابزاری بی ارزش می نگرند. از ما می خواهند که سرسپرده دشمنان باشند. دشمنان و مزدوران با نام دین در راستای مصادره حق فلسطینی ها و تحریف معانی آیات قرآنی در راستای خدمت به این هدف حرکت کردند. از تسلیم شدن و قبول به مصادره حقوق به نام صلح نام می برند. و در راستای به بردگی کشیدن امت اسلامی تحت عنوان آزادی و حقوق بشر حرکت می کنند.

ایران هراسی حربه آمریکا و اسرائیل

الحوثی افزود: آمریکاییها و صهیونیستها ایران را به عنوان دشمن عرب و مسلمانان و رژیم صهیونیستی را به عنوان دوست قلمداد کردند. آمریکاییها و اسرائیلی ها به دنبال این هستند که امت اسلامی در بحران و بی ثبات بماند تا خیزشی صورت نگیرد. هر رویکرد آزاد و صادق ضد اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب به عنوان مجوسی و مستبدانه و عناوین منفی دیگر تلقی می شود. فتنه افکنی و ارتکاب جنایات و محاصرهه در راستای سیاست های عوامل آمریکا و اسرائیل در داخل امت اسلامی به منظور تضعیف آن است. تحرکات ما عامل مشکل نیست.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: دشمنان امت اسلامی در راستای تضعیف و ویرانی آن حرکت می کنند تا در کلیه امور با مشکل همراه باشد. دشمن به دنبال سیطره بر امت ما به اندازه ای است که صدای مخالف هیمنه آن بلند نشود و تحرک موفقی علیه طرحهای آن انجام نشود. موفقیت طرحهای دشمنان بر رخنه به امت از داخل آن است و بدون این رخنه آنها شکست خورده اند.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ما ارزش موضع مان در تکیه بر خداوند سبحان در مقابله با دشمنان امت اسلامی را می دانیم و به این خط مشی ادامه می دهیم.

وی گفت: مزدوران به مستشاران آمریکا و صهیونیستی و انگلیسی تکیه دارند و ما به خداوند و قرآن کریم. به هر اندازه سختی و چالش پیش روی ما باشد ما با شرافت و کرامت و عزت عمل می کنیم. ما به خداوند تکیه می کنیم و آنها به آمریکا و اسرائیل.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: موضع درست و انسانی و اسلامی و ایمانی در مقابله با دشمنان و دفع شر و طرحهای آنهاست. گزینه رژیم های مزدور در سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل گزینه پستی است که وابستگی انسانی و اسلامی را منکر می شوند. گزینه درست این است که انسان آزاده و شجاعانه عمل کند. موضع ما در مقابله با دشمنان درست است و با آزادگان امت اسلامی و در راس آنها مقاومت فلسطین این روند را ادامه می دهیم.

الحوثی ادامه داد: دشمنی که ما با آن روبرو هستیم به دنبال نابودی همه چیز است و اینکه ملت ما تسلیم شوند تا بر آن سیطره یابند. دشمنان خواهان آن هستند که یمن سازشکار و تحت سلطه آمریکا و اسرائیل و خادم دشمنان امت اسلامی باشد.

نگرانی شدید تل آویو به دنبال حمله موشکی دقیق انصارالله به ابوظبی

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی به عمق امارات تاکید کرد: هنگامی که موشک دقیق به ابوظبی اصابت کرد و تکنولوژی امریکا نتوانست آنرا رهگیری کند، نگرانی شدیدی بر دشمن اسرائیلی حکمفرما شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها