خبر مهم برای زنان سرپرست خانوار | شرایط پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی

کد خبر: 1211877

معاون استاندار مازندران، گفت: امسال با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و هدایت فرمانداران استان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای راه اندازی بنگاه‌های کوچک در حوزه صنایع دستی درقالب شرکت‎های تعاونی تولید به زنان سرپرست خانوار مازندران پرداخت خواهد شد.

خبر مهم برای زنان سرپرست خانوار | شرایط پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی

روح الله سلگی امروز در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع دستی بانوان در عباس آباد بهشهر با اشاره به فرهنگ کهن دیارعلویان بر لزوم معرفی آئین‌های فرهنگی این استان تاکید کرد.

وی با تجلیل از ابتکار بانوان مازندرانی در برپایی این نمایشگاه، افزود: صنایع دستی مانند جاجیم، گلیم و نمد بافی از سنت‌های در حال فراموشی مازندران است که باید احیاء شود.

این مسئول تلاش برای احیای سنت‌های فرهنگی مازندران را در راستای مقابله با فرهنگ‌های وارداتی مهم و موثر دانست و یادآور شد: ترویج آیین‌های فرهنگ محلی در مازندران موجب استحکام بنیان‌های فرهنگی مردم مومن این سامان خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ورود میلیون‌ها مسافر نوروزی به مازندران، تصریح کرد: انتقال فرهنگ کهن دیار علویان به مسافران و مهمانان نوروزی مسئولیت مهم و اثربخش است.

سلگی با اشاره به ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در مازندران در ایام نوروز که تجربه موفق در زمینه معرفی جاذبه‌های فرهنگی و سنت‌های کهن این دیار به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی مازندران در سال جدید با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش سطح پوشش برنامه‌های حمایتی از زنان سرپرست خانوار که در برپایی این نمایشگاه‌ها نقش دارند، گفت: در راستای تقویت سیاست‌های حمایتی دولت و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار ترویج صنایع دستی از رویکردهای دولت سیزدهم است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها