پرفروش بهترین کتاب های دنیا 2024

کد خبر: 1239052

دانلود پرفروشترین کتاب های سال با ترجمه فارسی و بصورت pdf می توانید تمامی کتاب های معرفی شده را از طریق لینک زیر دانلود کنید و از سایت فا فایل دریافت کنید.

پرفروش بهترین کتاب های دنیا 2024

 

برترین کتاب های دنیا را در سایت فا فایل میتوانید دانلود کنید ، اما در ادامه چند کتابی که خواندن آنها می تواند زندگی شما را درگرگون کنند را برای شما انتخاب کردیم ، یکی از عواملی که باعث میشود انسان پیشرفت کند کتاب است ، از این رو شما را به خواندن پرفروشترین کتاب های خارجی 2024 دعوت میکنم شما میتوانید با پرداخت فقط 45 درصد از قیمت واقعی کتاب های پرفروش آنها را دریافت کرده و مطالعه کنید.

 

 

 

معرفی و دانلود کتاب 48 قانون قدرت

 

اغلب افرادی که مخاطب کتاب 48 قانون قدرت (The 48 Laws of Power) بوده‌اند، این اثر را با کتاب شهریار، اثر نیکولو ماکیاولی مقایسه کرده‌اند. ماکیاولی فیلسوف و سیاستمدارِ ایتالیاییِ عصر رنسانس بود که در آثار خود، مجموعه‌ای از توصیه‌های عملیِ درخشان و بعضاً بی‌رحمانه را مطرح نمود که بیش از همه به کار افرادی می‌آمد که سودای کسب قدرت در سر داشتند. در میان آثار ماکیاولی، کتاب شهریار از همه نام‌آشناتر است. البته این اثر بیشتر سوءشهرت داشته و اغلبْ نزد عموم مخاطبین به عنوان کتابی مغایر با اخلاق مورد نکوهش قرار گرفته است. 

این کتاب به 48 فصل تقسیم شده است، هر کدام از آن‌ها یک قانون قدرت متفاوت را معرفی می‌کند. برخی از قوانین شامل “هرگز از مدیر خود بهتر نباشید“، “کمتر از حد نیاز صحبت کنید“، “همیشه کمتر از حد معمول محبت کنید“، “توجه دیگران را به هر قیمتی جلب کنید” و “دشمن خود را به طور کامل نابود کنید” هستند. هر فصل نمونه‌های تاریخی از افرادی را که با موفقیت از این قوانین استفاده کرده‌اند و آن‌هایی که نتوانسته‌اند این کار را بکنند، ارائه می‌دهد. شما می توانید این کتاب را از سایت فا فایل دریافت کنید.

بعضی از خوانندگان این کتاب را به دلیل ترویج رفتار منحرف و غیراخلاقی، مورد انتقاد قرار داده‌اند، اما بعضی دیگر اعتقاد دارند که این کتاب به سادگی یک رویکرد واقع‌گرایانه و عملی برای کسب موفقیت در یک جهان رقابتی ارائه می‌دهد. بدون توجه به دیدگاه شخصیتان درباره محتوای کتاب، “48 قانون قدرت” به یکی از کتاب‌های محبوب بین تاجران، سیاستمداران و دیگرانی که به دنبال کسب یک لحظه برتری هستند، تبدیل شده است.

بخشی از قوانینی که در این کتاب ذکر شده است، شامل “دوستان خود را نزدیک و دشمنانتان را نزدیک‌تر نگه دارید“، “به دوستان خود اعتماد نکنید و با همکارانتان به عنوان یک جاسوس کار کنید“، “از دیگران برای انجام کارها کمک بخواهید، اما همیشه اعتبار آن کارها را به خودتان نسبت دهید” و “رویدادهای جذاب ایجاد کنید” است.

 

دانلود با 54 درصد تخفیف از سایت فا فایل

 

 

معرفی و دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک

pdf  کتاب رازهای روانشناسی تاریک

 

کتاب رازهای روانشناسی تاریک (Dark psychology secrets: the beginner's guide to learn covert emotional) اولین ترجمه این اثر به زبان فارسی است و مفهوم نوینی را در اختیار فارسی زبانان قرار می‌دهد. در واقع این کتاب را‌ می‌توان اولین دریچه آشنایی مخاطب ایرانی با مفاهیم روانشناسی تاریک در نظر گرفت. طی مطالعه این کتاب در خواهید یافت که چگونه ممکن است سایر افراد از شما سوء استفاده کنند و چطور‌ می‌توانید خود را از این مسئله ایمن نگه دارید.\

 

دانلود کتاب راز های روانسناسی تاریک با 54 درصد تخفیف

دانلود کتاب روانشناسی تاریک فا فایل

 

 معرفی کتاب  اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز + دانلود

دانلود کتاب  اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز

عشق به خود و عزت‌نفس با هم رابطه‌ی مستقیم دارند. مارک رکلاو (Marc Reklau) در کتاب pdf اول عاشق خودت باش (Love Yourself First) با تأکید بر اهمیت عزت‌نفس سعی می‌کند راه‌های غلبه بر اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس را آموزش دهد. عزت‌نفس بر تمام جنبه‌های زندگی ما تأثیر می‌گذارد؛ روابط ما با دیگران، سطح اعتمادبه‌نفس،‌ موفقیت حرفه‌ای، شادی و آرامش درونی تحت تأثیر میزان علاقه‌ای که به خودمان داریم تغییر می‌کند. کسی که حس خوبی به خود و توانایی‌هایش نداشته باشد نمی‌تواند از دیگران انتظار داشته باشد او را به رسمیت بشناسند. چنین فردی نمی‌تواند دیگران را دوست داشته باشد چراکه هیچ علاقه‌ای به خود ندارد.

دانلود کتاب  اول عاشق خودت باش 45% تخفیف 

دانلود کتاب عاشق خودت باش 

معرفی و دانلود کتاب  pdf ازدواج بدون شکست: اسرار ازدواج

دانلود کتاب  ازدواج بدون شکست: اسرار ازدواج

واقعیت این است که هیچ ازدواجی بدون چالش نیست و فرقی ندارد زندگی خود را با عشق فراوان آغاز کرده باشید یا صرفاً با یک علاقه‌‌ی ساده وارد زندگی زناشویی شده باشید، در هر دو حالت، مسائل ریز و درشت یکی‌یکی پیدا می‌شوند تا به شما ثابت کنند برای ازدواج هم به آموزش و یادگیری آگاهانه نیاز دارید. ویلیام گلاسر (William Glasser) و کارلین گلاسر (Carleen Glasser) که از متخصصان و مشاوران بین‌المللی حوزه‌ی ازدواج هستند، چکیده‌ای از سال‌ها پژوهش، زوج‌درمانگری و جلسات مشاوره را در قالب نکته‌هایی سودمند به شما ارائه کرده‌اند. اگر قصد ازدواج دارید و می‌خواهید از همان ابتدا، آگاهانه پا به این مرحله از زندگی خود بگذارید یا اینکه سال‌های طولانی را با همسر خود زندگی کرده‌اید اما همچنان بر مشکلات رابطه‌تان پیروز نشده‌اید، کافی‌ست بی‌درنگ، شنیدن کتاب pdf ازدواج بدون شکست (Getting together and staying together) را آغاز کنید.

 

معرفی و دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

 

در کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (How to talk anyone: 92 little tricks for big success in relationships) شما با راهکارهای مفیدی آشنا می‌شوید که مى‌توانید با استفاده از آن‌ها به کمال برسید. همانطور که می‌دانید هیچ فردی به تنهایی موفق نمی‌شود. آن‌هایی که به خواسته‌هایشان رسیده‌اند در طی سال‌های متمادی قلب و ذهن افراد زیادی را به دست آورده‌اند تا در فعالیت‌هایشان به آن‌ها کمک کنند.

 

 

دانلود از سایت فا فایل

 

معرفی و دانلود کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند

همه بازاریاب ها دروغگو هستند pdf

معرفی کتاب pdfهمه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

ست گودین در کتاب pdfهمه بازاریاب‌ها دروغگو هستند به شما نشان می‌دهد چرا همه‌ی پروژه‌های بازاریابی‌ شما برای فروش محصول مورد نظرتان شکست می‌خورد. به این دلیل که شما فاقد یک مهارت مهم و حیاتی هستید: توانایی داستان‌گویی... نگارنده در این اثر تحسین‌شده بیان می‌کند برای این که محصول خود را بفروشید باید روش‌های ناکارآمد قدیم را کنار بگذارید و با یک شیوه‌ی داستان‌سرایی نوین آشنا شوید.

درباره کتاب pdfهمه بازاریاب‌ها دروغگو هستند:

بهتر است همین ابتدا که مشغول مطالعه‌ی معرفی این کتاب هستید، چیزی را به شما بگوییم. اگر شما تنها روی رفع نیاز مشتری خود مانور بدهید، تنها چیزی که عایدتان می‌شود شکست است. شما باید از آن روش‌های قدیمی که تاکنون برای جذب مشتری با آن آشنا بوده‌اید دست بکشید و شیوه‌ای جدید و موثرتر برای بازاریابی و فروش محصولات خود به کار ببندید. این حقیقتی‌ست که ست گودین (Seth Godin) در کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند (All Marketers Are Liars) شما را با آن مواجه می‌سازد. او به شما می‌گوید قرن بیست‌ویک قرن داستان‌گویی‌ست؛ بله! داستان‌گویی... البته داستانی که حقیقی بودن اولین و مهم‌ترین فاکتور آن است. اگر قصه‌ای که برای فروش محصول خود برای مشتری روایت می‌کنید حقیقی نباشد،‌ باید بگوییم که در اولین گام شکست خورده‌اید!

برای این که این اثر شنیدنی به کارتان بیاید، حتماً نباید بازاریاب یک شرکت بزرگ باشید. چرا که بازاریابی تنها به این معنا نیست که بخواهید مردم محصول شرکت شما را خریداری کنند. که این احتمال وجود دارد از این اثر برای دعوت شدن به یک قرار عاشقانه کمک بگیرید و یا کسی را متقاعد کنید که به کاندیدای مورد نظر شما رأی بدهد. گرچه ممکن است این سخن در وهله‌ی اول به نظرتان کمی عجیب و یا حتی گیج‌کننده بیاید، اما افراد مختلفی که از سراسر جهان ایده‌های این اثر را به‌کار بسته‌اند، مهر تاییدی بر صحت این سخن خواهند بود.

احتمالاً تا اینجا متقاعد شده باشید که دروغگویی دیگر در کار بازاریابی جوابگو نیست. چرا که مخاطب باهوش و زیرک زودتر از آنچه که تصور کنید مچ شما را خواهد گرفت. با این همه، اگر هنوز نیز بر استفاده از شیوه‌های قدیم بازاریابی اصرار می‌ورزید، ما قضاوت و انتخاب را به خود شما وا می‌گذاریم. با گوش سپردن به این اثر خیلی زود مشاهده خواهید کرد که باید به سراغ یک داستان قانع‌کننده، جذاب و البته حقیقی بیایید. چرا که تنها در این صورت است که در دنیایی مملوء از بی‌اعتمادی، اعتبار و اعتمادی برای خود کسب می‌کنید که خودتان نیز در ابتدا باور نخواهید کرد!

نکوداشت‌های کتاب pdfهمه بازاریاب‌ها دروغگو هستند:

- اگر گودین وجود نداشت، ما باید او را اختراع می‌کردیم! (آلن وبر، بنیانگذار مجله‌ی تجاری فست کامپانی)

- گادین به دلیل درک عمیق خود از اینترنت بسیار مورد احترام است و مقالات و نظرات او به طور گسترده‌ای خوانده می‌شود. (فوربز)

- به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا مردم برای شنیدن صحبت‌های گادین هزینه می‌کنند. (تایم)

کتاب pdfهمه بازاریاب‌ها دروغگو هستند مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های اقتصاد و بازاریابی علاقه دارید، از کتاب pdfهمه بازاریاب‌ها دروغگو هستند غافل نشوید.

با ست گودین بیشتر آشنا شویم:

احتمالاً آنچه که پیش از هر چیزی نام ست گودین را بر سر زبان‌ها انداخت، سخنرانی‌های پرمخاطب او در برنامه‌های «TED» بود. او تاکنون بیش از دوازده اثر در زمینه‌ی بازاریابی و رهبری تألیف کرده که اغلب آن‌ها در زمره‌ی کتاب‌های پرفروش قرار می‌گیرند و الهام‌بخش افراد گوناگون در سرتاسر جهان بوده‌اند. ست گودین همچنین در یکی از تأثیرگذارترین وبلاگ‌های تجاری مشغول مقاله‌نویسی است. از دیگر آثار این کارآفرین برجسته می‌توان به کتاب «مهره حیاتی، شیب و گاو بنفش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب pdf همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند می‌شنویم:

با اشاره‌ی ضمنی به اینکه بازاریابی در قلب این رویدادهای مهم است، آن‌ها را بی‌اهمیت جلوه می‌دهم؟ این طور فکر نمی‌کنم. به نظرم تبلیغات بی وقفه، بازاریابی را بی‌اهمیت کرده است، ولی باید بگویم که تعریف من از بازاریابی گزینه‌های خیلی بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد. به نظرم حوادث نام برده خیلی مهم‌تر از این هستند که بازاریابی نشوند.

رسانه‌ها و افکار عمومی به سادگی روی بچه‌ی کم سن و سالی که در چاهی گیر افتاده متمرکز می‌شوند. برخی ایده‌ها همه‌گیر می‌شوند و تأثیر زیادی برجای می‌گذارند، در حالی که ایده‌های دیگر که حتی با ارزش‌تر و ضروری‌تر هستند از نظرها محو می‌شوند.

 

 

دانلود کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

 

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها