حراجی های استانبول در تابستان | بهترین زمان برای خرید

کد خبر: 1233217

بهترین زمان برای خرید در حراجی های استانبول | حراجی های فصلی در استانبول ترکیه | حراج استانبول در روزهای خاص سال | حراج های دائمی در فروشگاه های اوت لت استانبول

حراجی های استانبول در تابستان | بهترین زمان برای خرید

 

امروزه استانبول به یکی از مقاصد همیشگی مسافران مبدل شده است؛ چرا که جا‌های دیدنی استانبول در فصول مختلف از جمله فصل تابستان بی‌شمار بوده و می‌تواند شما را با چالش‌های متعددی رو به رو سازد. آیا شما نیز تا به حال تمایلی به کشف دیدنی‌های استانبول در فصل تابستان و مراجعه به آن‌ها داشته‌اید؟ اگر شما نیز می‌خواهید خود را به وسیله تور ترکیه استانبول به این منطقه جذاب و دیدنی برسانید، قطعاً آگاهی از دیدنی‌های آن برای شما می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 

بهترین زمان برای خرید در حراجی های استانبول

همانطور که می‌دانید در شهر پرجمعیت استانبول، برند‌های مشهور و شناخته شده‌ای در حال فعالیت هستند که هر کدام از آن‌ها بنابر روال کاری خود زمانی در فصول مختلف سال را به حراجی کالا‌های مربوطه اختصاص می‌دهند. از آنجا که هر کدام از این کسب و کار‌ها در حوزه مخصوصی در حال فعالیت هستند، زمان‌های متنوعی برای ایجاد حراجی خود دارند.

برای مثال برخی از برند‌های پوشاک در فصول تابستان و پاییز، کالا‌های خود را حراج کرده و آن اقلام را با تخفیفات بسیار زیاد عرضه می‌کنند. بر اساس آمار به دست آمده از میزان استقبال افراد و حضور آن‌ها در حراجی‌ها، می‌توان گفت فصول بهار، تابستان و پاییز در شهر استانبول بیشترین میزان حراجی را دارند که شما می‌توانید در هر یک از این زمان‌ها نسبت به خریداری مورد نظر خود اقدام کنید.

حراجی های فصلی در استانبول ترکیه

از آنجایی که ممکن است عده کثیری از افراد خود را از دورترین نقطه همانند تبریز با استفاده از تور استانبول از تبریز به این شهر توریستی برسانند، باید آگاهی داشته باشند که حراجی‌های این منطقه معمولاً در تمامی فصول دایر هستند؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر یک از فصول تنها به کالا‌هایی خاص اختصاص دارد.

حراج استانبول در بهار

با فرا رسیدن فصل بهار و نوروز در ایران، بسیاری از ایرانیان برای تفریح، خرید عید و بازدید از جا‌های دیدنی استانبول راهی این منطقه می‌شوند. بنابراین فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید پوشاک و اکسسوری در استانبول است. همچنین علاوه بر این می‌توان گفت فصل بهار بدون شک یک رویداد بزرگ خرید و کاهش قیمت در این فصل برای مردمان بومی و مسافران محسوب می‌شود. اگرچه فصل بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول است، اما باید بگوییم که همه ماه‌های بهار برای خرید از بازار‌های این شهر مناسب نبوده و بهترین زمان برای خرید در این فصل را می‌توان ماه خرداد در نظر گرفت.

حراجی های استانبول در تابستان

زمان حراج تابستانی در استانبول

اگر شما نیز قصد دارید در فصل تابستان خود را با استفاده از تور ترکیه استانبول به این منطقه برسانید، باید بدانید که در این فصل، پوشاک کاهش قیمت بسیار چشمگیری داشته و می‌تواند برای خرید زمانی بسیار مناسب تلقی شود. بر اساس آمار به دست آمده مناسب‌ترین زمان به منظور خرید با کیفیت‌ترین اقلام، می‌تواند تاریخ ۱۱ خرداد ( ماه ژوئن ) و ۲۴ تیر ( جولای ) باشد.

حراج استانبول در فصل پاییز

فصل پاییز زمان نسبتاً نامناسبی برای خرید اقلام مختلف محسوب می‌شود؛ چرا که در این زمان اکثر کالا‌های با کیفیت فروخته شده و شما تنها می‌توانید مقدار بسیار کمی از آن‌ها را در مراکز خرید بیابید.

حراج استانبول در زمستان

عده‌ای از افرادی که برای خرید از حراجی‌های زمستان به استانبول مراجعه کرده و رضایت کافی داشتند. شما نیز باید بدانید فصل زمستان کالا‌های متناسب با موقعیت زمانی خود را داشته و می‌تواند اقلام بسیار با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه دهد.تخفیفات در این زمان به ۳۰ الی ۵۰ درصد نیز رسیده و همین امر سبب می‌شود افراد بومی و مسافران در ازای دریافت محصولاتی با کیفیت، کارمزد پایین‌تری را نیز بپردازند.

تور استانبول از تبریز

حراج استانبول در روزهای خاص سال

شهر استانبول در روز‌های ویژه‌ای از سال از جمله روز ولنتاین، روز پدر، روز مادر، عید سعید فطر، عید سعید قربان، تعطیلات کریسمس، جمعه سیاه و... کالا‌های متنوعی را به حراج می‌گذارد. شما نیز می‌توانید از طریق تور استانبول از تبریز به این شهر منحصربه‌فرد سفر کنید و از تخفیفات ویژه آن بهره‌مند شوید. البته باید نسبت به این نکته آگاهی داشته باشید که در این زمان‌ها میزان حضور جمعیت بسیار زیاد بوده و می‌تواند فضای پر ازدحامی را در مراکز خرید و بازارچه‌ها ایجاد کند.

حراج های دائمی در فروشگاه های اوت لت استانبول

اوت لت از دسته فروشگاه‌هایی هستند که کالا‌های برند و غیر برند را عرضه می‌نمایند. در واقع تمامی اجناس موجود در این فروشگاه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما به علت آنکه بر اساس مد آن روز طراحی نشده‌اند، با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسند. تمامی مردمان بومی و مسافران می‌توانند در تمامی ایام سال از تخفیفات ویژه اوت لت‌ها استفاده کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند.

بهترین حراجی های استانبول کجا هستند؟

اگرچه امروزه تمامی اجناس موجود در پاساژ‌ها، مراکز خرید و بازارچه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، اما شما می‌توانید با حضور در مال استانبول، انجمن استانبول، اپتیموم اوت لت، اولیویوم اوت لت، استار سیتی اوت لت، بازار مرکزی بی‌اوغلو، فروشگاه‌های خیابان استقلال، ویاپورت استانبول، پاساژ تورکوز، سینان پاشا بشیکتاش، اپرا اونور و... از بهترین و با کیفیت‌ترین کالا‌ها بهره‌مند شوید.

مزایای خرید در حراجی استانبول

اگر شما نیز نسبت به بازدید از جا‌های دیدنی استانبول و خرید کالای مورد نظر دچار شک و تردید هستید، باید بدانید که حضور شما در مراکز خرید این شهر می‌تواند مزایایی چون قیمت کم، خرید محصولاتی با کیفیت و همچنین کاهش هزینه‌های سفر را به همراه داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید در حراجی های استانبول

توصیه می‌کنیم برای داشتن خریدی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز، نکات ذیل را مدنظر داشته باشید؛ چرا که تمامی این نکات بر حسب تجربه مسافران جمع‌آوری شده است.

  • انتخاب کفش مناسب پیاده روی

  • توجه به تمامی قسمت‌های خیابان استقلال

  • استفاده از کلمه Indirim به منظور گرفتن تخفیف از مغازه‌داران ترکی

سخن پایانی

اگر شما نیز قصد دارید در فصل تابستان به استانبول سفر کنید، این نوید را به شما می‌دهیم که با حضور در این منطقه و بازدید از جا‌های دیدنی استانبول علاوه بر کسب تجربیات ارزشمند، می‌توانید اوقات بسیار دلنشین و خاطره‌انگیزی را سپری کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که دیدنی‌های استانبول متعدد بوده و شما باید برای انتخاب آن‌ها از دقت بالایی برخوردار باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها