شارژ کپسول آتش‌نشانی زیر قیمت اتحادیه

کد خبر: 1231547
شارژ کپسول آتش‌نشانی زیر قیمت اتحادیه

 

در این مرکز شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی زیر قیمت اتحادیه انجام می‌شود!!!

هرجا که این جمله را شنیدید مطمئن باشید که یک جای کار ایراد دارد. برای دانستن علت حتما این مطلب را بخوانید.

حجم کم وکیفیت پایین مواد استفاده شده در کپسول

برخی از مراکز شارژ نامعتبر برای رقابت با شرکت های معتبر تنها راهی که دارند کاهش قیمت است، در نتیجه برای افزایش فروش و کاهش قیمت در کنار حفظ حاشیه‌ی سود یا از کیفیت مواد و یا از حجم مواد کم می‌کنند.

13

چرا کیفیت شارژ کپسول‌های آتشنشانی اهمیت دارد؟

حتما میدانید که پس از وقوع حریق و تماس با سامانه 125 نیروهای سازمان آتش‌نشانی ظرف زمان 5 تا 20 دقیقه در محل حاضر می‌شود. آیا می‌دانستید که در این مدت زمان آتش سوزی چه میزان پیشروی دارد؟

آتش سوزی در این مدت زمان می‌تواند به مرحله فلش اور (flash over) برسد و دما تا 1000 درجه سانتیگراد بالا رود و سازمان آتشنشانی در این شرایط وظیفه‌ی اولیه اش جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور است و پس از آن شروع به خاموش کردن محل وقوع حریق می‌کنند.

در آن زمان دیگر چیزی از ساختمانی که آتش گرفته باقی نمی‌ماند و خسارات جبران ناپذیری مانند آنهایی که حتما در صفحات حوادث روزنامه‌ها خوانده‌اید از خود به جای می‌گذارد. در نتیجه این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که بهترین زمان مقابله با آتش‌سوزی در همان دقایق اولیه است و این امر نیازمند تجهیزات اعلام و اطفاء حریق مناسب می‌باشد که کم هزینه ترین و پر کاربرد ترین آن ها کپسول‌های آتش‌نشانی است که باید حتما استاندارد های لازم را دارا باشند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم مراکز نامعتبر کیفیت مواد و حجم مواد استفاده شده در کپسول آتشنشانی را کاهش می‌دهند. یک کپسول آتش‌نشانی پودر و گاز 6کیلیویی در بهترین حالت در 15 ثانیه تخلیه می‌شود، حال شما فکر کنید که حجم مواد استفاده شده در آن کپسول نصف شود. آیا آن کپسول باز هم کارایی لازم را دارد؟

چطور مطمئن شویم که کپسول آتش‌نشانی با کیفیت شارژ شده است

برای اطمینان بیشتر در مورد شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی به موارد زیر باید توجه داشته باشید:

  1. مرکزی که به آن مراجعه کرده‌اید توسط سازمان اصناف کل کشور تایید صلاحیت شده باشد و با مراجعه به لینک اصناف بررسی کنید که در وضعیت معتبر باشد. به عنوان مثال شما از لینک زیر میتوانید استعلام مرکز شارژ ایمن عارفی را بررسی کنید.

    https://iranianasnaf.ir/Forms/Public/CorporateIdentityInquiry/default.aspx?m=1&i=5171730&c=0466637020

  2. از مرکز شارژ درخواست کنید تا کارشناس شما در زمان شارژ در کارگاه حضور داشته باشد.
  3. اگر مجموعه‌ی بزرگی هستید در هر بار شارژ یکی از کپسو‌هارا به طور تصادفی تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.

14

شارژ کپسول آتش‌نشانی  در تهران در شرکت پندار ایمن چگونه است؟

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر بسیاری از افراد به هنگام آتش سوزی می شود، عدم کارکرد درست دستگاه های خاموش کننده است. در واقع بیشتر این مشکل به اینکه دستگاه به خوبی شارژ نشده است مربوط می شود. اگر نتوانید یک شرکت معتبر را برای شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی پیدا کنید .در زمان آتش سوزی امیدی به کارکرد صحیح دستگاه نداشته باشید.

شرکت پندار ایمن سازان صنعت (ایمن عارفی)  با بیش از 30 سال سابقه در زمان تامین تجهیزات آتش‌نشانی و شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی تا کنون افتخار این را داشته است تا خدمات با کیفیتی به مراکز مختلف صنعتی و تجاری و مسکونی ارائه دهد. این مرکز دارای کارگاه شارژ مکانیزه و مجهزی می‌باشد که شما در زمان شارژ کپسول‌هایتان می‌توانید در آنجا حضور داشته باشید و تمامی مراحل در حضور شما انجام شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها