واریز یارانه معیشتی 1 میلیونی برای این دهک ها | یارانه معیشتی جدیدبه حساب سرپرستان خانوار

کد خبر: 1215743
واریز یارانه معیشتی 1 میلیونی برای این دهک ها | یارانه معیشتی جدیدبه حساب سرپرستان خانوار

به گزارش سایت خبری مه شو : یارانه معیشتی به عنوان کمک هزینه به مردم پرداخت می شود. هر دولتی بودجه ای را به عنوان یارانه معیشتی برای  جلوگیری از افزایش بالای قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اختصاص می‌دهد. یارانه معیشتی هرماه در یک تاریخ مشخص به مردم پرداخت می شود.  بیش از 90 درصد مردم یارانه معیشتی دریافت می کنند. در ادامه به خبر جدید درباره یارانه معیشتی می پردازیم.​

پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. آخرین اخبار درباره یارانه معیشتی را با هم در سایت فردا میخوانیم.​

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) با توزیع 730بسته معیشتی در شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.

عماد بهرامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع)  اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های  معیشتی  با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری و به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولین شهرستان برگزار شد ۷۳٠ بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا بین نیازمندان و اقشار محروم  توزیع شد.

بهرامی با بیان این‌که ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۱ میلیون تومان است گفت:  پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک بیان کرد: دستگیری از مستمندان همواره از سوی بزرگان دین مبین اسلام توصیه شده و علاوه بر آن جزو دستورات دینی است تا جایی که در قرآن کریم در هرجایی که به اقامه نماز دستور داده شده، به دنبال آن به پرداخت زکات و کمک به دیگران نیز اشاره شده است.

وی خاطر نشان کرد: حضرت رسول اکرم (ص) نیز در خطبه شعبانیه این‌گونه فرموده است که با تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان، تشنگی و گرسنگی روز قیامت را بچشید و به فقرا و نیازمندان کمک بدهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها