خبر مهم برای وراث سهام عدالت | آخرین اخبار از سهام عدالت

کد خبر: 1159905

بنابر اعلام دستیار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، فرآیند اختصاص سهام عدالت به وراث متوفیان، تا پایان شهریورماه سال جاری به نتیجه می‌رسد.

خبر مهم برای وراث سهام عدالت | آخرین اخبار از سهام عدالت

سهام عدالت بنابر نظر دولت نهم ( ریاست جمهوری احمدی نژاد) به برخی از مشمولان داده شده است. اما برخی از مشمولان هستند که این سهام عدالت را دریافت نکرده و به نحوی از ثبتنام سهام عدالت جا ماندند. افراد جامانده از سهام عدالت به زودی می توانند ثبتنام جدید خود را انجام دهند. اما متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای ثبتنام جاماندگان سهام عدالت مشخص نشده است. اخرین خبر مربوط به سهام عدالت متوفیان و انتقال آن به خانواده هایشان را بخوانید.

پیمان حدادی، دستیار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، با اشاره به اینکه در فاز نخست سهام عدالت متوفیان باید لینک ارتباطی بین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و قوه قضاییه برقرار شود، گفت: این شرکت باید به احکامی که قوه قضاییه در رابطه با تعیین وراث انجام می‌دهد، دسترسی داشته باشد تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را از این احکام استخراج کند.

وی پیش از این اعلام کرد که قوه قضاییه، اطلاعاتی به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی داده است، اما این اطلاعات قابلیت استفاده به صورت فنی را ندارند. زیرا با شاکله مناسبی تهیه نشده است. بر اساس اظهارات حدادی، برای حل این مشکل، جلساتی برگذار شده و بنابر پیش‌بینی‌ها، شرکت سمات در حال برنامه‌ریزی سامانه‌ای در این خصوص است. از سوی دیگر، اطلاعات لازم از قوه قضاییه به سمات در حال ارسال است و به نظر می‌رسد حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری، فرآیند نقل و انتقال سهام فوت شده‌ها انجام شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها