جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با «فردا»:

قانون کاهش دوره سربازی آرامش خاطر به جوانان می‌دهد

کد خبر: 1280978

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون کاهش دوره سربازی باعث می شود پسران جوان راحت تر گذراندن این دوره را بپذیرند.

قانون کاهش دوره سربازی آرامش خاطر به جوانان می‌دهد

گروه سیاست سایت فردا: مصوبه مجلس یازدهم درباره کاهش مدت سربازی با رعایت ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی و در چارچوب تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و قالب قانون به خود گرفت.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره اهمیت مصوبه کاهش دوره سربازی گفت: در زمان صلح این موضوع می تواند آثار مثبت و خوبی را هم برای جوانان و هم برای جامعه به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تأیید مصوبه کاهش دوره سربازی توسط شورای نگهبان افزود: این مصوبه بلندمدت خواهد بود و معتقدم کاهش دوره سربازی مورد نظر جامعه هم است. از جمله آنکه پسران با آرامش خاطر بیشتری به این موضوع نگاه می کنند و این ذهنیت که این بخش از دوره زندگی حاصلی برای شان ندارد، اصلاح می شود.

این نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مثبت اجتماعی کاهش دوره سربازی گفت: این مسئله انگیزه ای ایجاد می کند که پسران جوان راحت تر گذراندن این دوره را بپذیرند، از این رو آمار فرار از سربازی به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها