سقوط موشک مقاومت در نهاریا

کد خبر: 1294778

تصاویری از لحظه به صدا در آمدن آژیر خطر و آتش‌سوزی در نهاریا واقع در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه نفوذ پهپادهای مقاومت منتشر شده است.

سقوط موشک مقاومت در نهاریا

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع چندین انفجار در شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» و احتمال هلاکت یک صهیونیست خبر دادند.

به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای وقوع چندین انفجار در شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» به گوش رسیده است.

رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گزارش داد که خبرهایی مبنی بر هلاکت یک صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» مخابره شده است و نیروهای امدادی برای بررسی اوضاع به چندین منطقه این شهرک صهیونیست‌نشین اعزام شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ورود آسیب به ساختمانی در منطقه صنعتی نهاریا در پی حملات اخیر از سمت لبنان خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که در پی حملات موشکی و پهپادی از سمت لبنان وقوع مواردی از آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست‌نشین نهاریا اعلام شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از رئیس شهرداری «نهاریا» اعلام کرد: نمی‌توانیم به این روش زندگی کنیم. باید خروج یک‌جانبه از نوار غزه را مورد بررسی قرار بدهیم.

اما از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده به صدادرآمدن آژیر هشدار در نهاریا اشتباهاً رخ داده است.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده‌شدن صدای انفجاری قوی در «حیفا» واقع در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که صدای ۳ انفجار قوی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساحلی در الجلیل غربی در برابر منطقه «رأس الناقوره» به گوش رسیده است.

پیش‌تر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۲ پهپاد به منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» در شمال سرزمین‌های اشغالی رخنه و به زمین برخورد کرده‌اند.

حمله حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیستی «المطله» و «کریات شمونه»

حزب‌الله لبنان در حملات موشکی جدید خود شهرک‌های صهیونیست‌نشین «المطله» و «کریات شمونه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات موشکی جدید خود علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه تعرض به شهرک حولا که شهادت غیرنظامیان را درپی داشت، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۴ شهرک المطله را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و اهداف خود را به دقت مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه تعرض به بنت جبیل و حولا، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۴ شهرک کریات شمونه (شهر الخالصه) را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی پس از رصد دقیق تحرکات جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع العباد، کمین سنگینی را برای آنان تدارک دیدند و پس از رسیدن این جنگ‌افزارها به وروی موضع العباد یکی از آن‌ها را به صورت مستقیم با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد که در نتیجه این عملیات، جنگ‌افزار صهیونیستیِ هدف قرارگرفته منهدم و با نظامیان درون آن به آتش کشیده شد.

اورژانس رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که در پی برخورد ترکش‌های موشک‌های شلیک‌شده از سوی حزب‌الله لبنان، ۲ صهیونیست در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که در پی شلیک موشک‌های ضدتانک از سمت لبنان، یک ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» نیز آسیب دیده است.

اما از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به حملات وحشیانه خود علیه خاک لبنان ادامه می‌دهد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دیوار صوتی را در منطقه «مرجعیون» شکسته‌اند و چندین بالن حرارتی را بر سر این منطقه ریخته‌اند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «راشیا الفخار» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المنار نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «طیرحرفا» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

علاوه بر این حمله ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های ممنوعه فسفری به شهرک «العدیسه» در جنوب لبنان به وقوع آتش‌سوزی در این منطقه انجامید./مهر

حجم ویدیو: 1.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها