رضایی: نتانیاهو خاتمه جنگ را پایان عمر سیاسی خودش می‌داند

کد خبر: 1303902

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نتانیاهو خاتمه جنگ را پایان عمر سیاسی خودش می‌داند به همین دلیل تلاش می‌کند تا با خرید زمان جنگ حاضر را به انتخابات آمریکا و ماندن یا نماندن دموکرات‌ها و آمدن یا نیامدن جمهوری‌خواهان گره بزند.

رضایی: نتانیاهو خاتمه جنگ را پایان عمر سیاسی خودش می‌داند

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس گفت: در شرایط حاضر حتی سیاسیون رژیم صهیونیستی نیز به این نتیجه رسیدند که حتی به اهداف اولیه‌شان که شکست مقاومت فلسطین بود نرسیده‌اند. این موضوع به‌کرات در اظهارات اخیر سران رژیم صهیونیستی نیز مشهود است.

وی افزود: این موضوع در اختلافات بین برخی مقامات نظامی رژیم صهیونیستی و مقامات سیاسی این رژیم نمایان شده است. در شرایط حاضر، نتانیاهو خاتمه جنگ را پایان عمر سیاسی خودش می‌داند به همین دلیل تلاش می‌کند تا با خرید زمان جنگ حاضر را به انتخابات آمریکا و ماندن یا نماندن دموکرات‌ها و آمدن یا نیامدن جمهوری‌خواهان گره بزند.

رضایی بیان کرد: هدف مقاومت نیز واداشتن صهیونیست‌ها به پایان جنگ است. البته تلاش برای واداشتن صهیونیست‌ها از جنگ نه با ذلیلی و خفت، بلکه باعزت و اقتدار انجام می‌شود. کار بزرگ یمنی‌ها در استفاده از پهپاد یافا دقیقاً همین است. آنها با عزت‌مندی در حال حمایت از مقاومت فلسطین هستند.

رضایی اظهار کرد: یمنی‌ها با اینکه خودشان تحت محاصره و فشارهای بسیاری هستند اما تا به امروز تمام توان خود را برای دفاع از مقاومت فلسطین به کار گرفته‌اند. حرکت حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز موجب خاری در چشم صهیونیست‌ها شده است.

رضایی گفت: در زمانی که همه اجزای ملل مستضعف منطقه و مسلمان در حال تلاش برای دفاع از فلسطین هستند هر روز خیانت برخی سران مرتجع منطقه مشهودتر می‌شود. مستنداتی وجود دارد که برخی کشورهای مرتجع از فشار به فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی و برخی حرکت‌های نظامی این رژیم مانند حمله به یمن حمایت می‌کنند. قطعاً دود این خیانت‌ها به ملت فلسطین در آینده به چشم آنها خواهد رفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: وقتی حکام مرتجع منطقه برخی جنایت‌ها مانند جنایات اخیر در خان‌یونس را می‌بینند ولی اقدامی نمی‌کنند دیریازود خشم ملل مسلمان علیه خود را خواهند دید. لبریزشدن خشم ملل مسلمان و تصاعد بحران مانند سیلی است که اگر راه بیفتد ممکن است گریبان برخی مرتجعین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بگیرد. این هشدار را باید همه بازیگران تحولات در نظر داشته باشند و جدی بگیرند./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد