تبریک سران کشورها به پزشکیان

کد خبر: 1300902

رئیس‌جمهور مالدیو در پیام تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، نسبت به همکاری در جهت تقویت روابط میان ۲ کشور ابراز امیدواری کرد.

تبریک سران کشورها به پزشکیان

رئیس‌جمهور مالدیو در پیام تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، نسبت به همکاری در جهت تقویت روابط میان ۲ کشور ابراز امیدواری کرد.

«محمد مویزو» رئیس‌جمهور مالدیو در پیامی برگزیده شدن «مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را به او تبریک گفت.

دفتر ریاست‌جمهوری مالدیو در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده، آورده است: رئیس‌جمهور مویزو در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به همکای با یکدیگر برای تقویت روابط میان مالدیو و ایران ابراز امیدواری کرد.

مویزو همچنین بهترین آرزوها را برای موفقیت پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران در ایجاد صلح و شکوفایی در ایران و در منطقه ابراز داشت.

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد./ایسنا

پیام تبریک رییس جمهور صربستان به پزشکیان

رئیس جمهور صربستان نیز امروز پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس جمهور صربستان نیز امروز شنبه با صدور بیانیه ای به «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

الجزیره در این خصوص نوشت: الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان نیز به رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

رئیس جمهور صربستان در این ارتباط در پیامی توئیتری نوشت: تبریک صمیمانه به دکتر پزشکیان رئیس جمهور ایران. پیروزی شما نشان دهنده اعتماد شهروندان به چشم انداز شما برای آینده، تعهدتان به صلح و تمایل‌ شما به پیشرفت کشورتان است.

الکساندر ووچیچ در این باره اضافه کرد: من مطمئنم که مدیریت شما برای مردم تان سعادت و رفاه به ارمغان خواهد آورد.

سران کشورهای مختلف منطقه و جهان امروز شنبه با ارسال پیام هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی ماخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی به دست آورد.

«حامد کرزی» پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

رئیس جمهور اسبق افغانستان امروز با انتشار پیامی پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

حامد کرزی، رئیس جمهور اسبق افغانستان، امروز شنبه با انتشار پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

به گزارش بی بی سی، حامد کرزی در پیامی در حساب فیسبوک خود در این خصوص نوشت: برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری ایران را که با مشارکت سیاسی و حضور مردم پای صندوق‌ های رای همراه بود، به ملت و دولت ایران تبریک می‌ گویم و برای رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران جناب دکتر مسعود پزشکیان، آرزوی کامیابی نموده توفیقات مزید ایشان را خواستارم.

رئیس جمهور اسبق افغانستان در ادامه ابراز امیدواری کرده است که در زمان تصدی پزشکیان در ریاست جمهوری ایران، «روابط دوستانه میان دو کشور تقویت و تحکیم شود.»

بارزانی به پزشکیان تبریک گفت

رئیس اقلیم کردستان عراق پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق به «مسعود پزشکیان»، رئیس‌جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

وی در این پیام تبریک بر تمایل به توسعه روابط دوستانه و ادامه همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

پیام تبریک رئیس‌جمهور الجزایر به مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور الجزایر پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.

«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و بر عزم و اراده کشورش برای تقویت روابط و همکاری با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

به گزارش المیادی، عبدالمجید تبون در پیام تبریک خود به پزشکیان از سطح روابط و همکاری‌های برادرانه دو کشور ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین بر عزم خود برای تقویت و توسعه روابط دو کشور به گونه ای که در خدمت منافع دو ملت برادر باشد، تأکید کرد.

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

رهبر ملی مردم ترکمنستان به پزشکیان تبریک گفت

«قربانقلی بردی محمدوف » رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفته و نسبت به توسعه بیش از پیش روابط دو کشور اظهار اطمینان کرد.

به گزارش ایسنا، در پیام آقای بردی محمدوف آمده است: «عالیجناب؛ انتخاب شما را به سمت رئیس جمهوری اسلامی ایران از صمیم قلب تبریک می‌گویم. ما برای روابط دوستانه میان ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران ارزش والایی قائل بوده و اطمینان داریم که این روابط در آینده در راستای منافع ملت دو کشور بیش از پیش توسعه خواهد یافت. فرصت را مغتنم شمرده، برای شما سلامتی و سعادت و موفقیت در ابتکارات جدید آرزو می‌نمایم».

پیام تبریک رییس‌جمهور کره جنوبی به پزشکیان

رییس‌جمهور کره جنوبی در پیامی به مسعود پزشکیان پیروزی وی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در پیام «یون سوک یول» رییس جمهور کره جنوبی خطاب به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران آمده است :

«جناب رئیس جمهور منتخب، مایلم مراتب تبریک خود را به سبب انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب، طی انتخاباتی که در ۱۵ تیر ماه انجام شد، به شما عرض نمایم. امیدوارم با راهبری جنابعالی، دولت جدید ، ایران را به سمت صلح و توفیق سوق دهد و همچنین روابط دوستانه با جمهوری کره نیز بیش از پیش تقویت گردد.

با آرزوی سلامتی برای جنابعالی و همچنین شادی و موفقیت بی پایان برای جمهوری  اسلامی ایران و مردمانش.»

پیام تبریک رئیس جمهور کوبا به رئیس جمهور منتخب ایران

رئیس جمهور کوبا امروز با انتشار پیامی پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، میگل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا پیروزی آقای مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

رئیس جمهور کوبا در پیامی در این خصوص نوشت: ما اطمینان داریم که ملت ایران با تصدی ایشان بر مسند ریاست جمهوری به تحقق هرچه بیشتر صلح و ثبات و رشد در منطقه ادامه خواهد داد و برای رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران جناب دکتر مسعود پزشکیان، آرزوی کامیابی نموده توفیقات مزید ایشان را خواستارم.

میگل دیاز در ادامه ابراز امیدواری کرده است که در زمان تصدی پزشکیان در ریاست جمهوری ایران، «روابط دوستانه میان دو کشور تقویت و تحکیم شود.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد