مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس آینده چاره‌ای جز ریاست قالیباف ندارد

کد خبر: 1280005

فعال سیاسی گفت: همین الان کشور هزینه راه یابی تندروها به مجلس را نمی تواند بپردازد، چه رسد به آنکه آنها اداره مجلس را به دست بگیرند.

مجلس آینده چاره‌ای جز ریاست قالیباف ندارد

گروه سیاست سایت فردا: هرچند سوپرانقلابی ها بعد از 11 اسفند خود را پیروز انتخابات مجلس تصور می کنند و از همین حالا جشن فتح قوه مقننه را گرفته اند اما تکلیف 48 کرسی مجلس هنوز مشخص نیست ضمن آنکه نگاهی به گرایشات سیاسی منتخبان دور نخست انتخابات نیز نشان می دهد هیچ کدام از گرایش ها نمی توانند ادعای اکثریت بودن کنند.

مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره ترکیب مجلس دوازدهم گفت: رادیکالیسم و بداخلاقی مجلس آینده را تهدید می کند که اگر این اتفاق بیفتد هزینه های زیادی برای کشور ایجاد می شود. همواره اختلافات بین جریانات سیاسی بعد از تشکیل مجلس آغاز می شد اما در این دوره رادیکال ها مباحث اختلافی را 3 ماه مانده به شروع کار مجلس استارت زدند.

وی با بیان اینکه اگر اداره مجلس آینده دست رادیکال ها بیفتد از دولت عبور خواهند کرد و به دولت نارو خواهند زد، افزود: هم اکنون رادیکال ها و جریان منطقی و میانه رو هر دو برای کسب کرسی ریاست مجلس تلاش می کنند اما برنده نهایی آقای قالیباف و جریان همسو با او خواهند بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت نتیجه انتخابات مجلس در دور دوم یادآور شد: رأی تندروها در دور اول انتخابات سلبی بود که نتیجه بداخلاقی ها و جنجال آفرینی هایی بود که آنها راه انداختند اما این فضا گذشت و آرامش بیشتری در دور دوم انتخابات حاکم خواهد شد که در چنین فضایی بیشتر منتخبانی با گرایش میانه روی و منطقی به مجلس راه پیدا می کنند.

عرب صادق ادامه داد: مجلس آینده چاره ای جز ریاست آقای قالیباف ندارد چون همین الان کشور هزینه راه یابی تندروها به مجلس را نمی تواند بپردازد، چه رسد به آنکه آنها اداره مجلس را به دست بگیرند که در آن صورت هزینه های گزافی را به نظام، کشور و مردم تحمیل می کنند. معتقدم تنها راه برای ایجاد تعادل در مجلس آینده ریاست آقای قالیباف است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها