خرید رایگان با کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت

کد خبر: 1182067
خرید رایگان با کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت

 

 

 

در طول هفته، چند بار برای خرید به سوپرمارکت می روید؟ چقدر از هزینه های شما مربوط به خرید کالاهای ضروری و اقلام روزانه است؟ طبیعتاً زمان و هزینه ای که برای خرید مایحتاج ضروری صرف می کنید کم نیست؛ اما چطور می توان این هزینه ها را کاهش داد؟ پاسخ این سؤال خرید اینترنتی است. در سال های اخیر تقریباً همه افراد خرید آنلاین اجناس مختلف مانند لباس و لوازم بهداشتی را تجربه کرده اند. در ساده و بهینه بودن خرید آنلاین شکی نیست. با این وجود هنوز بسیاری از افراد نسبت به سفارش کالاهای زود مصرف و سوپر مارکتی تردید دارند. 

خواربار و کالای ضروری با اختلاف بزرگترین سهم را در بازار خرده فروشی به خود اختصاص داده اند؛ ولی سرعت ورود آن ها به بازارهای آنلاین به اندازه بقیه اجناس نیست. اکنون وقت آن رسیده است که این شرایط تغییر کند. در جریان گسترش و همه گیری کرونا، خرید آنلاین این دسته از اجناس افزایش پیدا کرد و به عادت روزانه بسیاری از افراد تبدیل شد. برای برخی دیگر نیز سؤالات و ابهامات زیادی در این رابطه وجود دارد که سعی می کنیم ضمن معرفی بهترین سوپر مارکت های اینترنتی به آن ها پاسخ دهیم.

پیش از توضیحات بیشتر، این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که با کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت می توانید خریدی بسیار بصرفه را تجربه کنید که در فروشگاه های حضوری ممکن نیست. اگر بخواهیم یک کار را نام ببریم که هیچ کس تا به حال از انجام آن پشیمان نشده است، آن کار خرید با کوپن تخفیف است. تصور کنید چیزی که بقیه برای آن پول زیادی می دهند را ارزان تر یا حتی 100 درصد رایگان تهیه کنید. کدهای تخفیفی که فروشگاه ها و سوپرمارکت های اینترنتی ارائه می کنند این قابلیت را دارند که هزینه های روزانه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی است که با همکاری کمپانی اسنپ و مجموعه هایپر استار شکل گرفته است. ساکنان بسیاری از شهرهای بزرگ می توانند همه کالاهای مورد نیاز خود و دیگر اعضای خانواده را به سادگی از این مجموعه تهیه کنند. انتظارات خریداران با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است و این سوپر مارکت آنلاین یکی از معدود فروشگاه هایی است که توانسته است مطابق با انتظار و خواسته مشتریان خود پیش رود. از مزایای این سوپرمارکت اینترنتی علاوه بر امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت ارسال سفارشات توسط ناوگان اختصاصی اسنپ است. در نتیجه، هم استانداردها و اصول مشخصی برای حمل و نقل رعایت می شود و هم سرعت خدمات بالاتر می رود.

چه چیز هایی را می توانیم از اسنپ مارکت خریداری کنیم؟ برای مشاهده تمام کالاها و اجناس موجود در این فروشگاه آنلاین به نزدیک ترین هایپر استار یا فروشگاه مایلی سر بزنید. هر چیزی که در هایپر استار های زنجیره ای به فروش می رسد را می توانید در اپلیکیشن اسنپ مارکت پیدا کنید. مواد غذایی، کالاهای اساسی، خوار و بار، میوه و سبزیجات، لبنیات تازه، انواع شیرینی، آجیل و خشکبار، تنقلات، ادویه و چاشنی، غذاهای آماده و فریز شده، محصولات پروتئینی، لوازم شوینده و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه و ... را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید. به صورت کلی، بیش از 8 هزار کالای مختلف در این سامانه عرضه می شود که شما را از مراجعه فیزیکی به هر مغازه دیگری بی نیاز می کند. علاوه بر هایپر استار، فروشگاه های لوازم آرایشی مایلی نیز با سوپر مارکت اسنپ همکاری می کنند. در نتیجه، می توانید همه لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی و مراقبتی مورد نیاز خود را از برند های معتبر و با کیفیت سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در خرید آنلاین از فروشگاه های آرایشی بهداشتی مایلی و هایپر استار ها از کد تخفیف اسنپ مارکت نیز حتما برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید. 

تنوع بالای محصول دلیل خوبی برای خرید از این سوپرمارکت اینترنتی است؛ اما ممکن است به مزایای بیشتر نیاز داشته باشید تا حاضر شوید شیوه خرید سنتی را ترک کنید. به زمانی که در ترافیک برای رفتن به فروشگاه و خرید صرف می شود، فکر کنید. حتی اگر از وسیله نقلیه شخصی هم استفاده نمی کنید شلوغی و ازدحام وسایل حمل و نقل عمومی می تواند آزار دهنده باشد. از همه چیز گذشته، تصور کنید بالاخره به فروشگاه می رسید؛ اما موجودی اجناسی که لازم دارید تمام شده است. برای اینکه بهتر متوجه تأثیر مثبت خرید اینترنتی شوید، زمانی که در فروشگاه صرف می کنید را اندازه بگیرید. سفارش اینترنتی شاید 5 دقیقه طول بکشد؛ اما حتی پیدا کردن کالای مورد نظر در میان قفسه های هایپراستار بیشتر از این زمان می برد. با خرید از اسنپ مارکت نه تنها با این دست از مشکلات روبرو نمی شوید، بلکه می توانید در هر ساعت از شبانه روز ثبت سفارش کنید و از کد تخفیف های ویژه و فوق العاده این سوپر مارکت نیز بهره مند شوید.

این اپلیکیشن به صورت خودکار و با استفاده از موقعیت مکانی شما، نزدیک ترین فروشنده ها را پیدا کرده و همه اجناس موجود در آن ها را در دسترس شما قرار می دهد. نگران کیفیت و سلامت مواد غذایی خریداری شده هم نباشید. همه سفارشات این فروشگاه با تضمین سلامت و کیفیت ارائه شده و در بسته بندی های مناسب به دست شما می رسند. اسنپ مارکت همیشه تازه ترین کالا ها با تاریخ انقضای بالا را برای خریداران ارسال می کند. برای حفظ کیفیت محصولاتی مانند لبنیات و فراورده های پروتئینی که امکان فاسد شدنشان وجود دارد هم، از شیوه های انتقال سرد استفاده می شود. علاوه بر این، اگر پس از دریافت سفارش از کیفیت آن رضایت نداشتید امکان مرجوع کردن وجود دارد.

اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس یکی دیگر از سوپر مارکت های اینترنتی است که می توانید برای خرید های روزانه خود از آن استفاده کنید. مطمئن باشید اگر حتی یک بار از این فروشگاه خرید کنید دیگر به سراغ شیوه های سنتی نمی روید. علاوه بر امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس در این سرویس می توانید بدون مراجعه به سوپرمارکت ها، مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای اطراف خود، از آن ها به سرعت خرید کرده و اقلام مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مواد غذایی ضروری، تنقلات، انواع نوشیدنی، نان، محصولات و فرآورده های پروتئینی، کنسرو، لوازم بهداشتی و شوینده، دسر، سبزی و میوه های تازه، خشکبار و بسیاری محصولات دیگر از این فروشگاه آنلاین قابل مشاهده و خریداری اند. خرید مایحتاج روزانه مانند خوراکی، شوینده و اقلام مصرفی چقدر طول می کشد؟ یک ساعت؟ دو ساعت؟ یا خیلی بیشتر؟ اگر خرید خود را از اپلیکیشن اسنپ اکسپرس انجام دهید، در کمتر از 30 دقیقه آن ها را درب منزل تحویل می گیرید. سرعت بالای اسنپ اکسپرس در ارسال سفارشات باعث می شود هیچ نگرانی بابت سلامت مواد غذایی نداشته باشید و همچنین، در مواقع ضروری با زمان کم هم بتوانید به اجناس مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

فروشندگان و تأمین کنندگان کالا در این مجموعه، همان مغازه های کوچک و بزرگ اطراف محل زندگی شما هستند و با خرید از آن از کسب و کار های محلی نیز حمایت می کنید. هر فروشنده ای این امکان را دارد که با ثبت فروشگاه خود در اکسپرس، فعالیت خود را گسترده تر کند. بیش از 50 هزار محصول مختلف در این فروشگاه وجود دارد که با استفاده از کد تخفیف سوپر مارکت اسنپ اکسپرس می توانید آن ها را به قیمتی کمتر از همیشه خریداری کنید. یکی دیگر از نکات مهم در استفاده از این سامانه این است که می توانید در یک خرید، چندین کالای مختلف از دو یا چند فروشنده را سفارش دهید و همه را همزمان با هم تحویل بگیرید.

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، اسنپ اکسپرس یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن های فروشگاهی است؛ اما چرا؟ دو دلیل اصلی این محبوبیت، تنوع بسیار بالای محصول و سرعت در ارسال سفارشات است. اگر مهمان ناخوانده دارید، وقت خرید ندارید یا برای بیرون رفتن دیر وقت است، جای نگرانی نیست؛ چون هر چیزی که نیاز دارید در گوشی موبایل تان است!!! در هر زمان و از هر مکانی می توانید در عرض چند دقیقه به تمام مایحتاج خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، کاربری و  نحوه استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و حتی کودکان و سالمندان هم می توانند از آن استفاده کنند. هنوز تمام نشده است. یکی از بزرگترین مزیت های این سوپرمارکت آنلاین این است که حتی اگر پول نداشته باشید هم می توانید از آن خرید کنید. قابلیت خرید اعتباری به کاربران اجازه می دهد که بدون واریز فوری مبلغ سفارش، تا سقف 2 میلیون تومان خرید کرده و هزینه آن را در آخر ماه بپردازند. به این ترتیب، زمان هایی که موجودی کافی ندارید یا به دلیل کندی اینترنت نمی توانید به درگاه بانکی متصل شوید هم ثبت سفارش بدون هیچ مشکلی انجام می شود.

خرید با تخفیف اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس

ساکنان بسیاری از شهر های ایران می توانند از این دو فروشگاه و خدمات فوق العاده آن برخوردار شوند. کافیست اپلیکیشن اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس را نصب کنید و با چند کلیک تمام اقلام مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید یا حتی برای دیگران خرید کنید. در ضمن، هم برای خریداران جدید و هم کاربران قبلی، در کانال تخفیف کد تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن ها می توانید هزینه های سوپرمارکتی خود را کاهش دهید. علاوه بر این؛ زمانی که وارد هر یک از این دو اپلیکیشن بشوید، می توانید پیشنهادات تخفیف نارنجی را مشاهده کنید. برخی از تخفیف های اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس از طرف فروشنده و برخی دیگر از سمت کمپانی اسنپ ارائه شده اند. همکاری با تعداد زیادی از تأمین کنندگان این امکان را فراهم می کند که این مجموعه ها بتوانند کدهای تخفیف مختلفی را عرضه کند که بعضاً تا 100 درصد هم می رسند. به عبارت دیگر با یافتن این کدها نه تنها می توانید هزینه کمتری پرداخت کنید، بلکه ممکن است خریدتان مجانی و کاملا رایگان شود.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد