پژمان جمشیدی به نمایش خانگی می آید | زمان پخش سریال محکوم اعلام شد

کد خبر: 1321277

در دامه آخرین اخبار از ایفای نقش پژمان جمشیدی در سریال محکوم را بخوانید.

پژمان جمشیدی به نمایش خانگی می آید | زمان پخش سریال محکوم اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:شاید سینما و تلویزیون بزرگ‌ترین سکوی پرتاب برای یک بازیکن فوتبال بود، البته همانقدر که  عرصه تصویر می‌توانست برای پژمان جمشیدی یک سکوی پرتاب باشد، می‌توانست یک نقطه سقوط هم باشد، در این میان جمشیدی تصمیم گرفت تا یک ریسک بزرگ را انجام دهد، ریسکی که حالا به نظر می‌آید درست بوده است.

محکوم به نویسندگی مهران مهدویان قصه‌ای اجتماعی دارد و به زودی برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

سریال «محکوم» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا منصوری» و کارگردانی «سیامک مردانه» به زودی برای پخش به نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش ایرنا ، محکوم به نویسندگی مهران مهدویان قصه‌ای اجتماعی دارد و به زودی برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون، ساره بیات، پژمان جمشیدی، کوروش تهامی، الهام کردا و با حضور سیامک انصاری، اسماعیل محرابی و رامین پرچمی ایفای نقش می‌کنند.

منصوری که پیش از این، سریال‌های سقوط و حیثیت گم‌شده را با طراحی و مشاوره محمدحسین مهدویان و میدان دادن به کارگردان‌های جوان در نمایش خانگی تولید و منتشر کرده بود، قرار است با محکوم بار دیگر به این فضا بازگردد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران، پژمان جمشیدی در خانواده ۳ نفره متولد شد.پدرش مظفر جمشیدی، دبیر زیست‌شناسی بود و مادرش معلم، که در سال ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفت. پژمان یک برادر بزرگ‌تر به نام هومن و یک خواهر کوچک‌تر به نام مامک دارد.هومن جمشیدی ساکن کانادا است، ولی مامک جمشیدی ساکن ایران است و حرفه پدر و مادرش را پیش گرفته است.

فعالیت ورزشی پژمان جمشیدی

مثل اکثر پسربچه‌ها، جمشیدی هم از کودکی به فوتبال و ورزش علاقه خاصی داشت.او علاوه به فوتبال و صخره‌نوردی علاقه زیادی داشت. این علاقه باعث شد او دیپلم رشته صخره‌ نوردی بگیرد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد