آغاز فروش فوری ایران خودرو با off طلایی بدون پیش پرداخت | با شرایط از دم قسط فقط تا این تاریخ صاحب خودرو شوید

کد خبر: 1316937

در ادامه جزئیات فروش فوری ایران خودرو را بخوانید.

آغاز فروش فوری ایران خودرو با off طلایی بدون پیش پرداخت | با شرایط از دم قسط فقط تا این تاریخ صاحب خودرو شوید

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:فروش فوری ایران خودرو از امروز سه شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. بر این اساس پیش فروش ایران خودرو از طریق ثبت نام در سامانه ثبت درخواست خرید برای طرح جوانی جمعیت از امروز سه شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

این طرح ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت است و موعد تحویل دی ماه و بهمن ماه اعلام شده است. در این طرح ۸ خودرو پژو ۲۰۷، سورن پلاس، هایما، تارا و رانا پلاس عرضه شده است.

ایران خودرو اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع عموم منتخبین مشمول و حائز شرایط اولویت های دوم پیش فروش (بهمن ماه) ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیتمی رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد  شدهاند شرایط پیش فروش برخی از  محصولات شرکت ایران خودرو مطابق با اطلاعیه های " سامانه ثبت درخواست خرید خودرو ( اولویت بندی ) به نشانی :  ikcosales.ir " بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان مذکور، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد:  

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول ضوابط عدم خرید ۴۸ ماه گذشته در طرحهای عادی و عدم برخورداری از  پلاک فعال نیستند لذا مطابققانون فوق ، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند و کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نمودهباشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.  

طرح پیش فروش عادی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان جوانی جمعیت اولویت های دوم (بهمن ماه) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو مطابق جدول فوق از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳  شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ادامه خواهد داشت.  

شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو

فراخوان ثبت نام بدون قرعه کشی دنا پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت سوم زمستان ۱۴۰۲ شناخته شدند.

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو با عرضه دو محصول پرفروش آغاز شد.ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ اتومات و دستی باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد