وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه برای بازنشستگان کشور در روز چهارشنبه | وام عالی برای متقاضیان در آخر هفته

کد خبر: 1315691

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از واریز ۲۶۰۰ فقره وام قرض الحسنه خبر داد.

وام قرض الحسنه برای بازنشستگان کشور در روز چهارشنبه | وام عالی برای متقاضیان در آخر هفته

 راشدی گفت: وام قرض الحسنه دو مرحله بانک ملی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای حدود دو هزار و ششصد نفر بازنشسته صندوق فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک ملی است واریز شد.

اقتصادآنلاین نوشت: وی افزود: برنامه ریزی برای پرداخت مرحله سوم و چهارم وام ضروری به تعداد ۳۰۰۰ نفر دیگر به بازنشستگان صندوق آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است بازنشستگان بعد از دریافت پیامک تخصیص تسهیلات به نرم افزار بام شخصی مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند اخذ تسهیلات خود اقدام کنند.

شایان ذکر است از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی خواهد بود.

باتوجه به اینکه بانک شهر برای این تسهیلات سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصدی و حداکثر 48 ماه فرصت برای بازپرداخت اقساط تعیین کرده است، وام‌گیرنده پس از دریافت وام باید در هر قسط مبلغ 15 میلیون و 800 هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک نیز که شامل اصل مبلغ وام و سود آن می‌شود در پایان مدت سررسید به 758 میلیون تومان خواهد رسید.

از دیگر شروط بانک ملی برای پرداخت وام آتیه ملی این است که متقاضی باید حداقل مبلغ 100 هزارتومان در حساب کوتاه‌مدت خود سپرده‌گذاری کند که حداکثر مدت تعیین شده برای این نوع سپرده‌گذاری 15 سال است. بانک ملی همچنین باتوجه به نرخ سود مطابق با مصوبات شورای پول و اعتبار، برای سپرده وام‌گیرنده سود پرداخت خواهد کرد.

درصورت سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، میانگین کل حساب مشتری که شامل مبالغ واریزی و سودهای دریافت‌شده می‌شود، در طول دوره ملاک اعطای تسهیلات قرار می‌گیرد و مشتری علاوه بر مانده سپرده، می‌تواند از تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار بهره‌مند گردد. یعنی اگر شخصی پنج سال میانگین حساب داشته باشد می‌تواند تا 20 برابر از مبلغ سپرده خود تا سقف 500 میلیون تومان وام آتی ملی را از بانک ملی دریافت کند.

جزئیات این نوع سپرده با سپرده کوتاه‌مدت تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله اینکه حداقل سپرده موجود در حساب باید یک میلیون تومان باشد و حداکثر مدت سپرده‌گذاری 15 سال تعیین شده است. برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت بانک ملی سود پرداخت خواهد کرد که این درصد به صورت ماهیانه به حساب کوتاه‌مدت ویژه طرح آتیه ملی واریز می‌شود. متقاضی 15 سال از زمان سپرده‌گذاری متقاضی گذشته باشد، می‌تواند تا 25 برابر از معدل حساب خود و تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام دریافت کند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد