وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی | وام فوری یک روز

جزییات مهم از وام فوری جدید پزشکیان در روز یکشنبه ۲۵ شهریور | وام جدید با سود ناچیز و پرداخت آسان از امروز

کد خبر: 1314801

وام فوری ۱.۵ میلیارد تومانی بانک ملی، سقف مبلغ وام طرح آتیه ملی است که به متقاضیان واحد شرایط اعطا می‌شود. جزئیات بیشتر از این طرح را در ادامه می‌خوانید.

جزییات مهم از وام فوری جدید پزشکیان در روز یکشنبه ۲۵ شهریور | وام جدید با سود ناچیز و پرداخت آسان از امروز

 بانک ملی تسهیلات آتیه ملی را با هدف حمایت از مشتریان خود و در راستای رفع نیاز‌های آنها پرداخت می‌کند. نرخ سود این تسهیلات مطابق با مصوبه شورای پول و اعتبار 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت وام فوری اقساط آن نیز حداکثر 60 ماهه اعلام شده است.

شرایط دریافت تسهیلات آتیه ملی بانک ملی با سپرده کوتاه‌مدت

در وام آتیه ملی متقاضی نسبت به افتتاح حساب کوتاه‌مدت یا بلندمدت اقدام و از طریق سپرده‌گذاری تدریجی، پس از مدت یک تا 15 سال، می‌تواند از ویژگی‌های این طرح که شامل سود سپرده‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و همچنین وام با مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ متفاوت می‌شود، بهره‌مند شود.

از دیگر شروط بانک ملی برای پرداخت وام آتیه ملی این است که متقاضی باید حداقل مبلغ 100 هزارتومان در حساب کوتاه‌مدت خود سپرده‌گذاری کند که حداکثر مدت تعیین شده برای این نوع سپرده‌گذاری 15 سال است. بانک ملی همچنین باتوجه به نرخ سود مطابق با مصوبات شورای پول و اعتبار، برای سپرده وام‌گیرنده سود پرداخت خواهد کرد.

درصورت سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، میانگین کل حساب مشتری که شامل مبالغ واریزی و سودهای دریافت‌شده می‌شود، در طول دوره ملاک اعطای تسهیلات قرار می‌گیرد و مشتری علاوه بر مانده سپرده، می‌تواند از تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار بهره‌مند گردد. یعنی اگر شخصی پنج سال میانگین حساب داشته باشد می‌تواند تا 20 برابر از مبلغ سپرده خود تا سقف 500 میلیون تومان وام آتی ملی را از بانک ملی دریافت کند.

جزئیات این نوع سپرده با سپرده کوتاه‌مدت تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله اینکه حداقل سپرده موجود در حساب باید یک میلیون تومان باشد و حداکثر مدت سپرده‌گذاری 15 سال تعیین شده است. برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت بانک ملی سود پرداخت خواهد کرد که این درصد به صورت ماهیانه به حساب کوتاه‌مدت ویژه طرح آتیه ملی واریز می‌شود. متقاضی 15 سال از زمان سپرده‌گذاری متقاضی گذشته باشد، می‌تواند تا 25 برابر از معدل حساب خود و تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام دریافت کند.

این تسهیلات درقالب وام مرابحه ارائه می‌شود که ضمانت پرداخت اقساط آن باتوجه به ضوابط و مقررات بانک ملی امکان‌پذیر خواهد بود. شایان ذکر است که در صورت فوت صاحبان حساب­‌های افتتاح ­شده در چارچوب طرح آتیه ملی، موجودی این حساب و مزایای متعلق به آن­ها به همراه سایر حقوق و اموال فرد فوت‌شده به وراث او منتقل خواهد شد و ورثه صاحب حساب فوت شده با ارائه مستندات قانونی می­‌توانند از موجودی حساب یا مزایای آن استفاده کنند.

چنانچه حساب وام‌گیرنده از نوع سپرده کوتاه‌مدت باشد، با درنظر گرفتن پنج سال معدل حساب و سقف 500 میلیون تومانی وام به‌علاوه سود 18 درصدی، او باید طی حداکثر 60 ماه در هرقسط مبلغ 12 میلیون و 696 هزارتومان به بانک ملی پرداخت کند.

مبلغ این محاسبات با حساب سپرده بلندمدت و معدل حساب پنج ساله یکسان و برابر خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد