سهام عدالت | اخبار سهام عدالت | واریزی سهام عدالت

سوپرایز مهم برای جاماندگان سهام عدالت در صبح پنجشنبه ۲۲ شهریور | آغاز ثبت نام سهام عدالت جاماندگان از این تاریخ

کد خبر: 1314150

عبدالناصر همتی درباره وضعیت جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی ارائه نمود .

سوپرایز مهم برای جاماندگان سهام عدالت در صبح پنجشنبه ۲۲ شهریور | آغاز ثبت نام سهام عدالت جاماندگان از این تاریخ

عبدالناصر همتی در سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص جاماندگان سهام عدالت، اعلام کرد که این مسئله در دست پیگیری است.

 او همچنین بیان کرد که رئیس جدید سازمان بورس به زودی معرفی می‌شود و درباره سیاست ارزی کشور اظهار داشت که تلاش دولت بر نزدیک کردن نرخ نیما به نرخ بازار آزاد است.

وزیر اقتصاد، همتی، به مسئله جاماندگان سهام عدالت پرداخت. او تاکید کرد که این موضوع یکی از اولویت‌های وزارت اقتصاد است و به‌زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همتی افزود که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد تا افرادی که در مراحل قبلی توزیع سهام عدالت جا مانده‌اند، بتوانند از این سهام بهره‌مند شوند.

طی خبرهایی از اسفندماه اعلام شد که با پرداخت سود توسط این شرکت‌ها، در نهایت سود سهامداران سهام عدالت در مرحله سوم در خردادماه واریز خواهد شد.

با اینحال چند ماه از مهلت اعلام شده گذشته، اما باز هم خبری از واریز سود سهام عدالت نشده است.

چندی پیش ولی‌الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته بود که کماکان چهار شرکت سود سهام عدالت را به شکل کامل واریز نکرده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سازمان بورس به شکل مستمر پیگیر واریز سود سهام عدالت از سوی این سه شرکت به حساب سپرده‌گذاری مرکزی است تا به همراه سایر مبالغ وصولی این سود برای سهامداران واریز شود.

بر اساس اعلام مسئولان، سود سهام عدالت حداکثر تا پایان آذرماه امسال واریز خواهد شد.

این خبر می‌تواند برای بسیاری از سهام‌داران که به این سود نیاز دارند، امیدوارکننده باشد.

مسئولان مربوطه تأکید کرده‌اند که تمام تلاش خود را برای واریز به موقع سود انجام خواهند داد و امیدوارند که این بار تأخیری در واریز سود وجود نداشته باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، مجمع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت یزد ۲۵ شهریور، سیستان و بلوچستان ۲۹ شهریور، همدان ۲۸ شهریور، شیراز ۲۹ شهریور و گرگان ۲۸ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

از ابتدای سال جاری تاکنون، مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت خراسان شمالی، زنجان، گیلان، مرکزی، اصفهان، کرمان، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به شیوه الکترونیکی این فرصت فراهم میکند تا مجامع این شرکت‌ها برگزار و به حدنصاب برسد تا بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع شود.

خبر فوری از واریز سود سهام عدالت این است که سود سهام عدالت حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری واریز می شود. این برای بسیاری از سهامداران منتظر سود خبر امیدوار کننده است. در اندیشه معاصر نحوه ورود به سایت استعلام سهام عدالت با کدملی و ورود به سایت سهام عدالت به نشانی samanese.ir را برایتان شرح داده ایم و لینک مستقیم استعلام سهام عدالت را در انتها ارائه داده ایم.

پوریا خاوری خبر داد : حدود ۳۱ استان در کشور داریم که تاکنون مجامع سهام عدالت بیش از ۷ استان از جمله خراسان شمالی، زنجان، گیلان، مرکزی، اصفهان، کرمان و کرمانشاه برگزار شده است و مجمع استان چهارمحال و بختیاری و… را برگزاری کردیم، نماد‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت دارای شناوری صد درصدی هستند و با توجه به این که سهامداران خرد زیادی دارند برای تشکیل مجامع باید تعداد زیادی سهامدار حاضر شود تا مجمع به حد قانونی نصاب برسد به عنوان مثال برخی از استان‌های ما در سهام عدالت بالای یک میلیون نفر سهامدار دارند و امکان برگزاری حضوری در چنین شرایطی بسیار دشوار و بعضا غیر ممکن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد