وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی | وام فوری یک روز

وام فوری 300 میلیونی بانک مسکن | با اقساط 5 ساله وام فوری بدون سود و کارمزد بگیرید

کد خبر: 1313912

بانک تجارت در طرح تصنیف و بانک توسعه تعاون در طرح همکار به مشتریان خود وام فوری چهار میلیارد تومانی پرداخت می‌کنند. جزئیات این تسهیلات در ادامه بررسی می‌شود.

وام فوری 300 میلیونی بانک مسکن | با اقساط 5 ساله وام فوری بدون سود و کارمزد بگیرید

در طرح «همراه» بانک مسکن مشتریان دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی می‌توانند با ایجاد میانگین حساب و ضامن رسمی، برای دریافت وام فوری۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. نرخ سود این تسهیلات بنابر مدت زمان بازپرداخت متفاوت است؛ اگر بازپرداخت سه ساله باشد نرخ سود وام ۱۵ درصدی است و برای بازپرداخت سه سال به بالا و تا حداکثر پنج سال، نرخ سود به ۱۹ درصد افزایش خواهد یافت. در ادامه جزئیات بیشتر طرح همراه بانک مسکن بررسی شده است.

نحوه دریافت وام طرح همراه بانک مسکن

ومبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن چقدر است؟

با احتساب ۳۰۰ میلیون تومان مبلغ وام و نرخ سود ۱۹ درصدی که برای مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه است، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و ۷۸۲ هزارتومان به بانک مسکن پرداخت کند. سود ۱۹ درصدی این وام معادل ۱۶۶ میلیون تومان است که مجموع آن با اصل مبلغ وام به ۴۶۶ میلیون تومان خواهد رسید.

سید محمد آقامیری، استاندار قم، در هشتمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان قم، به مشکلات مردم و اعتراضات متقاضیان وام ازدواج به دلیل تأخیر بانک‌ها در پرداخت این وام اشاره کرد و گفت: عدم انجام وظایف قانونی قابل قبول نیست و باید هر چه سریع‌تر وضعیت متقاضیان مشخص شود.

در همین راستا و با توجه به دستور استاندار قم، تصویب ستاد جمعیت استان و تاکید شورای تامین استان قم مقرر شد وام ازدواج متقاضیانی که تا ۳۱ مردادماه امسال درخواست خود را ثبت نموده و ساکن استان قم می باشند، حداکثر تا پایان مهرماه توسط بانک های عامل استان پرداخت شود.

وام ازدواج یک کمک مالی حیاتی برای جوانان در شروع زندگی است که می‌تواند در صورت پرداخت به موقع بخشی از هزینه‌های ازدواج را پوشش دهد و فشار مالی جوانان را کاهش دهد.

در ماه‌های اخیر، مشکلات مربوط به وام ازدواج به یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان تبدیل شده است. این مسائل نه تنها موجب ناامیدی بسیاری از زوج‌ های جوان شده، بلکه اعتراضات گسترده‌ ای را در فضای مجازی نیز به دنبال داشته است.

با توجه به اهمیت این موضوع، ورود مجلس و وعده مساعدت بانک مرکزی به عنوان نهاد های مسئول، امید هایی را در دل جوانان زنده کرده است. این نهادها در تلاشند تا با ارائه راهکار های جدید، مشکلات موجود را حل کنند و روند دریافت وام ازدواج را تسهیل نمایند.بر این اساس، گسترش نیوز تصمیم گرفته است که به‌طور دقیق مراحل دریافت وام ازدواج را مورد بررسی قرار دهد.در ادامه گزارش با ما همراه باشید.

انجام هر کار در یک مجموعه نیازمند وجود شرایط خاص و طی مراحل مشخصی است. دریافت وام نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای این کار باید شرایط لازم فراهم باشد. در حال حاضر، فرآیند ثبت‌نام برای وام ازدواج تنها از طریق سامانه اینترنتی وام ازدواج به نشانی ve.cbi.ir به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد