حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان امروز | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان ۱۱ میلیونی شد؟ | واریزی داغ و تابستانه برای بازنشستگان در ۱۸ شهریور

کد خبر: 1313315

خبر مهم از حقوق بازنشستگان را بخوانید.

حقوق بازنشستگان ۱۱ میلیونی شد؟ | واریزی داغ و تابستانه برای بازنشستگان در ۱۸ شهریور

در ادامه توضیحات مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره علت عدم واریز یک میلیون علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان را بخوانید.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شرایط بحرانی بازنشستگان موضوع کاهش یک میلیون تومانی از حقوق بازنشستگان می تواند خبر شوکه کننده باشد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره علت عدم واریز یک میلیون علی الحساب همسان سازی حقوق برخی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

علی خدامی گفت: علت عدم واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب به برخی از بازنشستگان، وجود حقوق منفی یا بدهی‌های قبلی است.

طریق اداره‌ کل بیمه تامین اجتماعی تایید شده است و آخرین نسخه را می‌ توانید به طور مستقیم از اپلیکیشن تامین اجتماعی من، دانلود و در گوشی هوشمند یا ویندوز نصب...

در دنیای پیچیده امروز، داشتن بیمه تامین اجتماعی به عنوان یک پشتوانه امن و ضروری برای تضمین آینده هر فرد تلقی می‌ شود. این بیمه، خدماتی مانند بازنشستگی، از کار افتادگی و خدمات درمانی را به بیمه‌ شدگان ارائه می‌دهد. افراد در مقابل دریافت این خدمات، باید مبلغ مشخص شده در فیش تامین اجتماعی را ماهانه یا دوره‌ ای به عنوان حق بیمه پرداخت نمایند. در این مقاله، به صورت جامع موضوع دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی و کاربردهای متعدد آن بررسی خواهد شد.

روش‌ های مختلفی برای دریافت این فیش به زبانی ساده و گام به گام بیان می‌شود که در انتها خواهید توانست حتی با گوشی در هر مکان، برای دریافت و پرداخت فیش تامین اجتماعی اقدام کنید. در ادامه نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی و کار کردن با آن را بیان خواهیم کرد.

در واقع فیش تامین اجتماعی، سندی کلیدی است که اطلاعات مربوط به سابقه بیمه و میزان حق بیمه پرداختی یک فرد را نشان می‌ دهد. به صاحبان بیمه اختیاری مشاغل آزاد یا خویشتن فرما کمک می‌کند تا هزینه‌ های مربوطه را به طور کامل و منظم در موعد مقرر پرداخت کنند.

یکی از مزایای مهم دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی، امکان دریافت وام از بانک‌ ها و سایر مؤسسات اعتباری می‌ باشد. با ارائه این فیش به عنوان مدرک سابقه بیمه، از تسهیلات وام با شرایط مناسب‌ تری بهره‌ مند خواهید شد. موارد استفاده از فیش تامین اجتماعی عبارتند از:

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی

در اینجا به شرح گام به گام نحوه دریافت فیش تامین اجتماعی با کد ملی از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی می‌ پردازیم:

ورود به سایت

در اولین مرحله لازم است به سایت سامانه یکپارچه تامین اجتماعی بروید. برای این اقدام می‌ توانید از هر نوع مرورگر در گوشی یا سیستم استفاده کنید. ابتدا باید نام کاربری و رمز ورود منتخب را به درستی در داخل کادر وارد کنید.

اگر شخص برای اولین بار است که وارد سامانه می‌شود، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید و مراحل مربوطه را جهت ایجاد حساب کاربری طی کنید. اگر مراحل ثبت نام پیش از این یک بار انجام شده‌ است، باید نام کاربری و رمز عبوری که قبلا انتخاب شده را در این کادرهای مربوطه وارد کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد