وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی | وام فوری یک روز

وام فوری ۴۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با کارمزد 4 درصد | وام ویژه با پرداخت آسان و سود ناچیز برای متقاضیان در ۱۰ شهریور

کد خبر: 1311860

متقاضیان دریافت وام فوری 400 میلیونی بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان می‌توانند با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وام فوری ۴۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با کارمزد 4 درصد | وام ویژه با پرداخت آسان و سود ناچیز برای متقاضیان در ۱۰ شهریور

بانک مهر ایران در طرح «مهرپوز» به مشتریان خود که دارای دستگاه کارتخوان متصل به این بانک هستند، در قالب طرح وام فوری تسهیلاتی را تا سقف 400 میلیون تومان اعطا می‌کند. متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری و ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام 400 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصدی ثبت‌نام کنند. نکته مهم درباره تسهیلات مهرپوز دو ماهه بودن دوره طلایی و سه تا 12 ماهه بودن دوره عادی برای خواب سپرده در بانک مهرایران است.

جزئیات وام فوری 400 میلیونی بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان

متقاضی برای دریافت تسهیلات 400 میلیون تومانی مهرپوز به داشتن حساب قرض الحسنه و سپرده در آن، اعتبار شغلی و ضامن رسمی نیازمند است تا بتواند با توجه به ضریب تسهیلات این طرح تا 220 درصد از میزان سپرده خود وام قرض الحسنه دریافت کند. از دیگر شرایط و مقررات طرح مهرپوز الزام نداشتن بدهی و چک برگشتی متقاضی به بانک است.

وام‌گیرنده پس از کسب وام 400 میلیون تومانی بانک مهرایران، باتوجه به کارمزد چهار درصدی و فرصت 60 ماهه برای پرداخت اقساط، باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 272 هزارتومان به بانک مهرایران پرداخت کند. در نهایت نیز مجموع سود و مبلغ وام به 448 میلیون تومان می‌رسد.

طرح مهرپوز بانک مهرایران شامل 100 هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را طی فرایند ثبت‌نام به بانک پرداخت کند.

البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام‌گیرنده می‌تواند از سپرده خود برداشت کند یا آن را افزایش دهد. از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات این است که متقاضی نباید دارای چک برگشتی یا بدهکاری به بانک سینا باشد.

اگر نرخ سود را برای این تسهیلات 10 درصد، سقف وام را 300 میلیون تومان و مدت بازپرداخت نیز 60 ماه در نظر گرفته شود، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و 249 هزارتومان در هر قسط خواهد بود. مجموع 60 قسط پرداخت شده به بانک سینا نیز در پایان مدت سررسید به 225 میلیون تومان می‌رسد. تسهیلات نرگس شامل هزینه‌های جانبی به ارزش 100 هزارتومان نیز می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را به بانک سینا پرداخت کند.

مشمولان دریافت این طرح اشخاصی‌ هستند که دارای دستگاه کارتخوان متصل به حساب در بانک پارسیان هستند و موفق به ایجاد گردش و کارکرد حساب حداقل چهار ماهه شده‌اند. وام همراهان بانک پارسیان قرض الحسنه است و وام‌گیرنده به غیر از چهار درصد کارمزد سود دیگری به این بانک پرداخت نخواهد کرد.

ضمانت بازپرداخت این طرح نیز از طریق اعتبار شغلی و ارائه جواز کسب صورت می‌گیرد تا بانک پارسیان برای پرداخت این تسهیلات با نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه، نسبت به متقاضی اطمینان کسب کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد