وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی بانک تجارت فقط با 100 هزار تومان | وام قرض الحسنه با اقساط 36 ماهه

کد خبر: 1310723

اخبار مهم از وام قرض الحسنه را در سایت فردانیوز بخوانید.

وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی بانک تجارت فقط با 100 هزار تومان | وام قرض الحسنه با اقساط 36 ماهه

طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت، ویژه کسب‌‌وکارهایی با تعداد پرسنل بیش از 20 نفر است که حقوق این پرسنل از طریق بانک تجارت پرداخت می‌شود. این شرکت‌ها می‌توانند با داشتن تنها یک ماه میانگین حساب در بانک تجارت، پرسنل خود را به بانک معرفی کرده و شرایط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد را برای آنها فراهم کنند.

متقاضی دریافت این وام از بانک تجارت، به معرفی ضامن نیازی ندارد؛ چراکه ضمانت این وام با اعتبارسنجی و ارائه فیش حقوقی و سفته انجام می‌شود. همچنین وام‌گیرنده می‌تواند مدت زمان میانگین‌گیری و بازپرداخت را خود انتخاب کند. 

سقف وام کارنو بانک تجارت 200 میلیون تومان است اما مبلغ آن بر اساس مبلغ میانگین تجمیعی حقوق شرکت سپرده‌گذار در بانک تجارت، دوره میانگین‌گیری و مدت بازپرداخت تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر، جزئیات ضریب تسهیلات این طرح را نمایش می‌دهد.

مبلغ هر قسط وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

هر قسط وام 200 میلیون تومانی طرح کارنووام بانک تجارت، با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت حداکثری آن، یعنی 36 ماه، به هفت میلیون و 741 هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 278 میلیون و 809 هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز مبلغ 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

دهقان کیان در پاسخ به این سوال که علت عدم واریز مابه التفاوت حقوق تیر و مردادماه چیست، گفت: مبلغ ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی با دستور نهاد ریاست جمهوری واریز شد، اما بعد از آن ما برای پرداخت دستوری نداریم و فقط لایحه دو فوریتی است که بایستی مجلس زودتر به آن رسیدگی کند.

متقاضیان دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک ملت نیازی به سپرده‌گذاری ندارند و می‌توانند فقط با افتتاح حساب قرض الحسنه و ارائه ضامن رسمی اقدام به دریافت این طرح کنند. نرخ سود تعیین شده برای این طرح ۲۳ درصد است و وام‌گیرنده ۶۰ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط آن خواهد داشت. مبلغ هر قسط این وام نیز به دو میلیون و 819 هزار تومان می‌رسد.

شایان ذکر است که وام‌گیرنده با دریافت این تسهیلات تنها می‌تواند از فروشگاه‌های اسنوا خرید کند. او همچنین نباید نزد بانک دارای بدهکاری یا چک برگشتی باشد.

طرح کرامت مختص به بازنشستگان و مستمری‌بگیران بانک رفاه کرگران است. شرط اول دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه نیز همانند وام خرید کالا بانک ملت، داشتن حساب قرض الحسنه نزد بانک است؛ البته که سپرده‌گذاری و انسداد مبلغ سپرده در بانک از شرایط الزامی دریافت طرح کرامت است.

بانک رفاه نرخ سود این طرح را ۱۸ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط آن را ۴۸ ماه اعلام کرده است. برای ضمانت‌ بازپرداخت اقساط نیز متقاضی به ضامن رسمی، دو عدد گواهی کسر از حقوق و یک فقره چک نیازمند است؛ علاوه براین حداقل حقوق متقاضی وام باید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد تا بانک مطمئن شود که فرد وام‌گیرنده از عهده پرداخت اقساط طرح کرامت برمی‌آید. مبلغ هر قسط این وام نیز سه میلیون و 205 هزار تومان است.

در این طرح متقاضی می‌تواند با افتتاح حساب جاری، سپرده‌گذاری در آن و انسداد مبلغ سپرده در بانک، از دریافت‌کنندگان تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک آینده باشد. البته چنانچه متقاضی دارای ضامن رسمی باشد دیگر برای دریافت وام نیازی به مسدودی مبلغ سپرده در بانک نخواهد بود. بانک آینده همچنین برای طرح طراوت مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و نرخ سود ۲۳ درصدی اعلام کرده است. به این ترتیب، مبلغ هر قسط این وام معادل سه میلیون و 870 هزار تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد