همسان سازی حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز چهارشنبه

تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز آخر مرداد مشخص شد | واریز ۳/۰۰۰/۰۰۰ میلیون به حساب بازنشستگان از امشب؟

کد خبر: 1310143

بازنشستگان لشکری گفتند: مستمری را واریز کردند اما خبری از پرداختِ مبلغ همسان سازی حقوق بازنشستگان نبود.

تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز آخر مرداد مشخص شد | واریز ۳/۰۰۰/۰۰۰ میلیون به حساب بازنشستگان از امشب؟

ساعاتی پیش فیش حقوقی بازنشستگان صادر شد که جمعی از بازنشستگان لشکری از عدم واریز مبلغ همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر دادند.

آنها در تماس با خبرنگار ، گفتند: ساعاتی پیش مستمری را واریز کردند اما این بار نیز خبری از پرداختِ مبلغ متناسب‌سازی نبود.

این بازنشستگان می‌گویند: ظاهرا همان مبلغ ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت را به خاطر انتخابات واریز کرده بودند!

لازم به ذکر است ؛ محمد کردی، رئیس کانون بازنشستگان کشوری استان البرز با بیان اینکه براساس برنامه هفتم توسعه همسان سازی حقوق بازنشستگان براساس فرمول ۳۰-۳۰-۴۰ باید از ابتدای سال جاری اجرا خواهد شد ، گفت: متاسفانه تاخیر در تدوین آیین‌نامه اجرایی موجب شد تا بازنشستگان برای سه ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد جمعا سه میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب دریافت کنند و قرار بود مابقی با تدوین آیین نامه اجرایی و صدور احکام جدید در حقوق بازنشستگان اعمال شود اما تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است.

گفتنی است مبلغ علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان برای برخی افراد واریز شده است. برای عده ای نیز این مبلغ تا سقف سه میلیون تومان و برای عده ای دیگر کمتر از سه میلیون تومان پرداخت شده است.

حال باید منتظر ماند تا چه زمانی تکلیف واریز معوقات همسان سازی و واریز مطالبات بازنشستگان یکسره خواهد شد.

پرداخت حقوق ماهانه به مستمری‌بگیران، ازکارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط، یکی از تعهدات اصلی و بلندمدت سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌رود. در حال حاضر، بیش از ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار به صورت ماهانه از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند.

گفتنی است پرداخت دستمزد ماهانه به مستمری بگیران ، ازکارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط، یکی از تعهدات اصلی بلندمدت سازمان تأمین‌اجتماعی است و در این بخش، در حال حاضر بالغ بر ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار، ماهانه از این سازمان دستمزد دریافت می‌کنند.قرار بود، ظرف دو سه روز بعد از واریز مستمریِ ماه قبل (تیرماه)، مبلغ یک میلیون تومان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به حساب مستمری بگیران واریز شود، اما نیمی از ماه مرداد گذشته و هنوز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی واریز نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد