وام فوری | وام فوری صد میلیون تومانی | وام فوری بانک دی

وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک مسکن با اقساط ۳۶ تا 60 ماهه | متقاضیان وام فوری تا این تاریخ فرصت دارند

کد خبر: 1309560

وام فوری 300 میلیون تومانی بانک مسکن در طرح توسعه تابش، در دو حالت با بازپرداخت 36 ماهه و نرخ سود 18 درصد یا سررسید 60 ماهه و نرخ بهره 19 درصدی پرداخت می‌شود.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک مسکن با اقساط ۳۶ تا 60 ماهه | متقاضیان وام فوری تا این تاریخ فرصت دارند

متقاضیان وام فوری طرح توسعه تابش بانک مسکن می‌توانند باسپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب سه‌ماهه در این بانک، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. سقف این وام برای بخش مسکن 300 میلیون تومان اعلام شده است و چنانچه وجه دریافتی صرف امور خدماتی شود، بانک مسکن برای این حوزه 250 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

همچنین نرخ سود برای مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه 18 درصد تعیین شده و برای مهلت باز پرداخت بیش از 36 ماه و تا 60 ماه، به 19 درصد افزایش می‌یابد. البته در صورتی که تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم باشد، سود ۲۲.۵ درصدی برای لحاظ خواهد شد.

متقاضی در صورتی از مشمولان دریافت این طرح خواهد بود که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

مبلغ وام فوری توسعه تابش بانک مسکن چگونه تعیین می‌شود؟

ضریب تسهیلات در طرح تابش بانک مسکن، به ازای هر سه ماه خواب سپرده، 0.5 برابر متوسط موجودی تا 16 دوره سه‌ماهه متوالی است. به عبارت دیگر، متقاضی دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی، در حداقل دوره زمانی، یعنی سه ماه، باید متوسط موجودی حساب 600 میلیون تومانی داشته باشد. اما دریافت این وام در حداکثر دوره زمانی سپرده‌گذاری، یعنی 48 ماه، نیازمند میانگین موجودی حساب 37.5 میلیون تومانی است.

مبلغ اقساط ماهانه وام فوری 300 میلیون تومانی بانک مسکن

با احتساب سقف وام به مبلغ 300 میلیون تومان، نرخ سود 18 درصدی و زمان بازپرداخت 36ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 782 هزار تومان به بانک مسکن بپردازد. جمع مبالغ اقساط نیز در پایان مدت سررسید به 466 میلیون تومان می‌رسد.

شایان ذکر است طرح توسعه تابش بانک مسکن شامل 100 هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را به بانک پرداخت کند.

اعتبار ۱۱۵ میلیون تومانی بانک سینا بدون سود، بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن بوده و متقاضیان برای وکالتی کردن حساب و دریافت این اعتبار می‌توانند به نشانی Https://vbank.esinabank.ir مراجعه کنند.

همچنین در صورتی که افراد در بانک سینا حساب ندارند، جهت بهره‌مندی از این اعتبار و‌ وکالتی کردن حساب بانک سینای خود می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک، اقدام به افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سینا کرده و حساب خود را وکالتی کنند.

در همین زمینه صادقی عضو انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه دولت و بانک مرکزی موظف هستند که پرداخت تسهیلات ساخت که در حال حاضر به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است را به بانک های ابلاغ کنند تا روند پرداخت تسهیلات آغاز شود گفت: این در حالی است که بانک مرکزی در این زمینه کوتاهی کرده و همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات انجام نمی‌دهد‌.

وی افزود: عدم پرداخت تسهیلات ساخت باعث شده که روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن که در حال حاضر به ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد رسیده است با کندی و در برخی از شهرها متوقف شود این در حالی است که یکی از اولویت های دولت چهاردهم از سوی مجلس آن است که باقی مانده پروژه های نهضت ملی هرچه سریعتر تحویل و زمینه برای افزایش تولید فراهم شود‌.

عضو انجمن انبوه سازان مسکن بیان کرد: در قانون جهش تولید مسکن  تاکید شده  که باید اقدام به پرداخت تسهیلات در بخش مسکن کنند اما گزارش ها از سوی سازندگان حاکی است که کمتر بانکی به این قانون پایبند باشد و همین امر خود باعث بی انگیزگی تعداد زیادی از سازندگان در بخش مسکن شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد