سهمیه بنزین | سهمیه بنزین اسنپ | سهمیه بنزین موتور| سهمیه بنزین سواری

فوری؛ خبر خوش دولت درباره سهمیه بنزین در روز دوشنبه ۲۹ مرداد | زمان واریز سهمیه بنزین جدید اعلام شد

کد خبر: 1309549

اخبار مهم از سهمیه بنزین را بخوانید.

فوری؛ خبر خوش دولت درباره سهمیه بنزین در روز دوشنبه ۲۹ مرداد | زمان واریز سهمیه بنزین جدید اعلام شد

اخبار مهم از سهمیه بنزین را در سایت فردا نیوز بخوانید. 

به زائران اربعین حسینی در مجاری عرضه‌ای را که در مسیرهای سقز، دیواندره، بیجار، زنجان، سنندج، کامیاران و کرمانشاه قرار گرفته‌اند، دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بیان کرد: در این مدت، بازرسان شرکت با انجام بازدیدهای منظم و غیرمترقبه برای درمداربودن این جایگاه‌ها اقدام و کارت‌های اضطراری را نیز به‌منظور سوخت‌گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائران در اختیار جایگاه‌داران قرار می‌دهند.

هوشنگ غلامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان نیز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان گفت: تدابیر لازم به‌منظور تردد زوار اربعین حسینی با هماهنگی دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات جانبی و سوخت‌رسانی مطلوب و بموقع به زائران اندیشیده شده است.

سهمیه بنزین جدید برای مردم

وی افزود: به‌منظور رفاه حال زوار اربعین و تسهیل در سوخت‌رسانی به اتوبوس‌ها و کاروان‌های حامل زائران، مجاری عرضه سوخت مشخصی در نظر گرفته می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: زوار اربعین حسینی از مرزهای پاکستان و افغانستان به استان کرمان وارد و خارج می‌شوند و این منطقه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سوخت این سفرها را تأمین می‌کند.

غلامی با اشاره به اینکه استان کرمان نزدیک استان‌های مرزی جنوب شرق کشور است، بیان کرد: به‌منظور صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای بنزین‌سوز در جایگاه‌های عرضه استان از مرداد ۱۴۰۲ اجرایی شده است.

امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، گفت: از ابتدای ماه محرم همه ارکان سوخت‌رسانی منطقه همدان، آماده خدمت به کاروان‌های شخصی و عمومی شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به اینکه کنترل‌های کمّی و کیفی فرآورده‌های نفتی با قدرت و قوتی بیش از گذشته انجام می‌شود، ادامه داد: آزمایش‌های سنجش کیفیت فرآورده‌های نفتی با هدف حفظ پارامترهای شیمیایی به لحاظ اهمیت زیادی که دارد، به‌صورت روزانه رصد و پایش می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان کرد: گروه کنترل کمی فرآورده نیز با همکاری اداره استاندارد، تمامی نازل‌های سوخت‌رسانی را کالیبره و پلمپ می‌کنند و از صحت عملکرد تجهیزات اطمینان می‌یابند.

روستایی از تخصیص چهار باب مجتمع خدماتی رفاهی در مسیرهای رفت و برگشت زائران عزیز برای عرضه نفت‌گاز یارانه‌ای با کارت‌های ویژه خبر داد و گفت: اتوبوس‌های اعزامی از سراسر کشور با ارائه معرفی‌نامه از مراجع قانونی، سوخت مورد نیاز خود را بدون هیچ مشکلی همانند سال‌های گذشته دریافت می‌کنند و همه رؤسای نواحی و مسئولان ذی‌ربط آماده پاسخگویی کامل در این خصوص هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد