وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک صادرات با سود 6 درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط 36 ماهه بدون ضامن

کد خبر: 1309119

وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک صادرات در طرح تسهیلاتی 67 این بانک، با نرخ سود 6 درصد و پشتوانه حساب کوتاه‌مدت پرداخت می‌شود.

وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک صادرات با سود 6 درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط 36 ماهه بدون ضامن

بانک صادرات در طرح «67» به مشتریان خود که دارای سپرده بلندمدت هستند، وام قرض الحسنه با نرخ سود 6 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر 36 ماهه پرداخت می‌کند.

حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلات با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات پنج میلیون تومان و سقف آن نیز 200 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند با سپرده‌گذاری بلندمدت و مسدود شدن وجه آن در بانک برای ضمانت دادن به بانک صادرات، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. البته به این سپرده، نرخ سود هفت درصدی تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است تمامی مراحل دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی با پشتوانه حساب‌ کوتاه‌مدت به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شمس امکان‌پذیر است.

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده در این طرح تسهیلاتی 80 درصد اعلام شده است؛ یعنی اگر شخصی در حساب خود 100 میلیون تومان سپرده‌گذاری کند قادر خواهد بود 80 میلیون تومان تسهیلات از بانک صادرات دریافت کند.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف دریافتی وام به ارزش 200 میلیون تومان، نرخ سود 6 درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط حداکثر 36ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه طرح 67 بانک صادرات به 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد رسید. به این ترتیب در پایان سررسید، وام‌گیرنده مبلغ 218 میلیون تومان به بانک صادرات پرداخت خواهد کرد.

شایان ذکر است این وام به افرادی که دارای چک برگشتی هستند یا به شبکه بانکی بدهی دارند، تعلق نخواهد گرفت.

وام‌گیرنده پس از دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا، با لحاظ کارمزد چهار درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۲۴ماهه، ملزم به پرداخت ۶ میلیون و ۵۱۳ هزارتومان در هر قسط خواهد بود. مجموع اقساط وام نیز در پایان مدت سررسید به ۱۵۷ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان می‌رسد./تجارت نیوز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه اولویت صندوق امداد ولایت، اعطای وام‌های کارگشایی است، گفت: این صندوق تاکنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به متقاضیان اعطا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در چهارمین همایش ملی قرض نیکو با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه افزود: صندوق امداد ولایت کمیته امداد دارای سه اساسنامه است که در سال ۱۳۹۴ اساسنامه آن به توشیح مقام معظم رهبری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هر قدم در این صندوق برداشته می‌شود با نظارت بانک مرکزی و طبق اساسنامه آن است.

بختیاری گفت: سال گذشته به دلیل عمکلرد مطلوب این صندوق، ۷ بار مورد تشویق قرار گرفت و ۶ میلیارد تومان جایزه داد.

وی ادامه داد: کارهای ارزشمندی در این رابطه انجام شده است و اولویت اصلی صندوق امداد ولایت، در اعطای وام کارگشایی است و شاهد هستیم که گاهی با ۲۰ میلیون تومان، مسیر زندگی مددجویی تغییر می‌یابد.

به گفته رئیس کمیته امداد، وام‌های اعطایی تا ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد است و تاکنون ۲۵ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط داده شده است.

وی اعلام کرد: معوقات صندوق امداد ولایت، زیر یک درصد است و این امر نشان‌دهنده متشرع بودن وام‌گیرندگان و پایبند بودن آنهاست و ۷۵ درصد وام‌گیرندگان از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هستند و بقیه آنها را افراد زیر دهک‌های ۵ جامعه تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: افرادی که در این صندوق سپرده‌گذاری می‌کنند تضامین بازگشت پول را دارند و معادل رقم سپرده‌گذاری در محل سپرده شده می‌توانند وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اولویت بعدی پرداخت وام قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت، ایجاد اشتغال، خرید مسکن و احداث آن، درمان و تحصیل دانشجویان و نخبگان است.

بختیاری با یادآوری اینکه صندوق امداد ولایت حتی یک ریال به کارکنان خود و کمیته امداد وام نمی‌پردازد تا موجب افزایش اعتماد مردم شود، ابراز امیدواری کرد خیرین،‌ کمک‌های بیشتری به این صندوق داشته باشند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم به عضویت ۱۰ میلیون نفر در این صندوق قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت:‌ تاسیس صندوق‌های قرض‌الحسنه مستقل و یا از سوی بانک‌های تجاری در قانون بانکداری اسلامی بیان شده است و این صندوق‌های قرض‌الحسنه باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار بگیرند.

علی عاشوری افزود: یکی از اقدامات و مسائل مهم صندوق‌های قرض‌الحسنه، تامین منابع برای وام‌های خُرد است و در عمل هم این ظرفیت وجود دارد و وام‌هایی به مددجویان پرداخت می‌شود اما باید از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد