وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری 150 میلیونی با سود 4 درصدی | وام فوری با اقساط 6 تا 24 ماهه سریع و بدون دردسر

کد خبر: 1308821

وام فوری 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران در قالب طرح کالا کارت با نرخ سود چهار درصدی، به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

وام فوری 150 میلیونی با سود 4 درصدی | وام فوری با اقساط 6 تا 24 ماهه سریع و بدون دردسر

 بانک مهر ایران در قالب طرح «کالا کارت» به مشتریان خود که دارای حساب قرض الحسنه هستند، به شرط معرفی ضامن رسمی، وام فوری کالا کارت بانک نرخ سود چهار درصدی پرداخت می‌کند. وام‌گیرنده با دریافت کالا کارت می‌تواند از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک مهر ایران کالا و خدمات مورد نیاز خود را تامین کند.

جزئیات طرح  وام فوری بانک مهر ایران 

کف مبلغ وام خرید کالای بانک مهر ایران پنج میلیون تومان و سقف آن ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. زمان بازپرداخت اقساط نیز به نسبت انتخاب متقاضی می‌تواند بین ۶ تا ۲۴ ماه متغیر باشد.

شایان ذکر است این وام به افرادی که دارای چک برگشتی هستند یا به شبکه بانکی بدهی دارند، تعلق نخواهد گرفت.

شرایط بازپرداخت وام فوری 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران

وام‌گیرنده پس از دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا، با لحاظ کارمزد چهار درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۲۴ماهه، ملزم به پرداخت ۶ میلیون و ۵۱۳ هزارتومان در هر قسط خواهد بود. مجموع اقساط وام نیز در پایان مدت سررسید به ۱۵۷ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان می‌رسد.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز بابت هزینه‌های جانبی، شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالانه، به بانک مهر ایران بپردازد.

با افزایش این منابع، می‌توانیم به تعداد بیشتری از نیازمندان کمک کنیم و در نتیجه، اثرات مثبت اجتماعی گسترده‌تری ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با همکاری بانک مرکزی در تلاش است تا بتواند خدمات گسترده‌تری به مردم ارائه دهد.

بختیاری اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌هایی که انجام داده‌ایم و با توجه به تقاضای متقاضیان، امسال بانک مرکزی مجوز افزایش سقف وام را تا ۱۰۰ میلیون تومان صادر کرده است. این در حالی است که پیش از این، سقف وام تنها ۵۰ میلیون تومان بود و این میزان در سال‌های گذشته ثابت باقی مانده بود. اما با پیگیری‌ها و تلاش‌های ما، این سقف به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد