وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه جزییات

فوری؛ وام قرض الحسنه با شرایط ویژه و پرداخت آسان بانک رسالت | وام قرض الحسنه 150 میلیونی با اقساط 36 ماهه

کد خبر: 1308566

اخبار مهم از وام قرض الحسنه بانک رسالت را بخوانید.

فوری؛ وام قرض الحسنه با شرایط ویژه و پرداخت آسان بانک رسالت | وام قرض الحسنه 150 میلیونی با اقساط 36 ماهه

مدتی است که بانک رسالت خدمات خوبی در زمینه تسهیلات بانکی ارائه می‌کند و امکاناتی همچون افتتاح غیرحضوری حساب کار مشتریان این بانک را آسان کرده است. در حال حاضر دو تا از وام قرض الحسنه این بانک مورد توجه قرار گرفته ‌اند:

وام قرض الحسنه بانک رسالت

وام قرض الحسنه بانک رسالت در واقع یک وام با کارمزد 2 درصدی است که بر اساس میزان سپرده و مدت زمان سپرده‌گذاری شما در بانک تعیین می‌شود. بیشترین میزان وام 300 میلیون است که برای دریافت آن بایستی همین مقدار سرمایه را برای مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه در همین بانک سپرده‌گذاری کنید. در صورتی که سرمایه شما کمتر از این مقدار باشد، می‌توانید با 6 ماه سرمایه‌گذاری، به همان میزان وام دریافت کنید. همچنین با هر ماه خواب اضافه‌تر سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده خواهد شد.

وام قرض الحسنه بدون ضامن بانک رسالت

یکی دیگر از خدمات خوب بانک رسالت، ارائه وام بدون نیاز به ضامن است. اما برای انجام این کار بایستی بتوانید از بانک رسالت اعتبار ممتاز دریافت کنید. با دریافت این اعتبار دیگر نیازی به داشتن ضامن برای گرفتن وام نخواهید داشت. عدم سوء سابقه، نداشتن چک برگشتی یا بدهی معوقه از جمله مواردی است که برای اخذ اعتبار ممتاز به آن‌ها توجه می‌شود.

برای انجام این اعتبارسنجی نیاز است که به سامانه مرآت مراجعه کرده و ثبت نام کنید. اطلاعات درآمدی، سابقه بازپرداخت تعهدات و چک برگشتی از جمله عواملی هستند که در دریافت اعتبار ممتاز تاثیر دارند. مشخصاتی همچون دین، نوع سازمانی که فرد مشغول کار در آن است، سابقه بیماری یا تعهدات حمایتی در این امتیازدهی تاثیری ندارند.

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد