وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی | وام فوری یک روز

وام فوری 5 میلیارد تومانی بانک تعاون با بازپرداخت 48 ماهه | متقاضیان وام فوری بشتابید و این فرصت عالی را از دست ندهید

کد خبر: 1308290

وام فوری پنج میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون ویژه تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات است که با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماه پرداخت می‌شود.

وام فوری 5 میلیارد تومانی بانک تعاون با بازپرداخت 48 ماهه | متقاضیان وام فوری بشتابید و این فرصت عالی را از دست ندهید

 بانک توسعه تعاون در طرح حاتم 2، به تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات تا سقف پنج میلیارد تومان وام نقدی با سود 23 درصد می‌پردازد. متقاضیان دریافت وام فوری طرح حاتم د بانک توسعه تعاون می‌توانند از مبلغ این وام برای خرید، جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه‌ای، ماشین‌آلات و ادوات مورد نیاز استفاده کنند.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات نیازمند حساب سپرده قرض الحسنه هستند و سپرده‌گذاران واجد شرایط می‌توانند بدون مسدودی سپرده، تا سقف پنج میلیارد تومان با نرخ بهره 23 درصد، وام دریافت کنند.

واجدان شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

بنگاه‌های فعال در حوزه‌های تعاونی،‌ خدمات و تولید که دارای سند ملک یا جواز کسب هستند، می‌توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون و بدون مسدودی سپرده، این تسهیلات را دریافت کنند. بدهکار نبودن به شبکه بانکی و نداشتن چک برگشتی نیز از دیگر شرایط دریافت این وام است. ضمانت این وام نیز با اعتبار شغلی انجام می‌شود.

شرایط بازپرداخت تسهیلات حاتم 2 بانک توسعه تعاون

این تسهیلات حداکثر سه ماه زمان تنفس دارد و حدکثر زمان بازپرداخت آن 48 ماه تعیین شده است. به این ترتیب وام‌گیرنده در صورت دریافت وام پنج میلیارد تومانی با دوره بازپرداخت 48 ماهه و نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 160 میلیون و 257 هزار تومان به بانک است. همچنین وام گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعاً هفت میلیارد و 705 میلیون تومان به بانک بازپرداخت کرده باشد. هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز هفت میلیون و 960 هزار تومان، شامل حق کارشناسی ملک و تشکیل پرونده است.

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد