وام فوری | وام فوری یک روزه | وام فوری با چک صیادی | وام فوری با سفته

وام فوری ۸۰ میلیونی بدون ضامن و سود بانک مهر ایران | وام فوری خرید خودرو با شرایط ویژه فقط تا پایان مرداد

کد خبر: 1308186

افرادی که از طریق حساب وکالتی بانک مهر ایران در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام می‌کنند، می‌توانند وام فوری 80 میلیونی بدون سود دریافت کنند.

وام فوری ۸۰ میلیونی بدون ضامن و سود بانک مهر ایران | وام فوری خرید خودرو با شرایط ویژه فقط تا پایان مرداد

بانک مهر ایران تسهیلات ویژه‌ای برای سهولت شرکت مشتریان در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو، بدون نیاز به ضامن، بدون سود و بدون نیاز به معدل وام فوری ارائه می‌کند.

وام فوری 80 میلیونی بانک مهر ایران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

افرادی که تمایل دارند در طرح پیش‌فروش ایران خودرو مشارکت کنند، باید حساب وکالتی داشته باشند و مبلغ 230 میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. با وجود این، افرادی که از حساب وکالتی بانک مهر ایران برای مسدود کردن این مبلغ استفاده کنند، می‌توانند با واریز کردن 150 میلیون تومان در این حساب، مابه‌التفاوت این مبالغ یعنی ۸۰ میلیون تومان وام فوری بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد دریافت کنند.

این وام 80 میلیون تومانی به همراه سپرده 150 میلیون تومانی متقاضیان، بلافاصله پس از اعلام نتایج شرکت ایران خودرو تسویه می‌شود و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

متقاضی برای وکالتی کردن حساب خود باید وارد بخش وکالتی کردن سایت بانک مهر ایران شود. در ابتدا کارگزار خود را که شرکت ایران خودرو است انتخاب و سپس با انجام مرحله اعتبارسنجی، وکالت خود را ثبت کند. سپرده‌گذار با تایید قوانین و مقررات می‌تواند رسید وکالتی کردن حساب خود را دریافت و چاپ کنند.

شایان ذکر است طبق اعلام خودروسازی ایران خودرو، انصراف و رفع انسداد وجوه مسدودشده تا پایان دوره ثبت نام به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد