فروش فوری خودرو| فروش فوری خودرو امروز

آغاز ثبت نام فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط ویژه ایران خودرو | حراج بزرگ ایران خودرو زیر قیمت بازار فقط تا 28 مرداد

کد خبر: 1307943

در ادامه شرایط فروش فوری خودرو ویژه ایران خودرو را با ما دنبال کنید.

آغاز ثبت نام فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط ویژه ایران خودرو | حراج بزرگ ایران خودرو زیر قیمت بازار فقط تا 28 مرداد

بر اساس اطلاعیات ارائه شده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در چند مرحله اقدام به فروش فوری خودرو کرده است: در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، این شرکت محصولات خود را تا پایان سال ۱۴۰۲ پیش‌فروش کرده بود. اکنون، ایران‌خودرو قصد دارد بخشی از ظرفیت تولید سال آینده (۱۴۰۳) را به صورت پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده عرضه کند.

 فراخوانآبی های جاده مخصوص شامل ۶ محصول ایران‌خودرو است: رانا پلاس، سورن پلاس، هایما، پژو ۲۰۷ دستی، تارا و رها.این عرضه با هدف تسهیل خرید برای مصرف‌کنندگان واقعی و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری انجام می‌شود.متقاضیان این طرح شامل سه گروه هستند: متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده.

در این طرح فروش، متقاضیان جدید در هر سه گروه متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانان (مادران) و مشمولان طرح تعویض خودرو فرسوده ثبت نام کنند.

فرآیندهای این عرضه در دو مرحله خواهد بود. در مرحله اول، مشتریان از امروز (یکشنبه ۲۱ مرداد ماه) به مدت هفت روز (تا پایان روز شنبه ۲۷). مرداد ماه) فرصت دارند یکی از حساب های خود را نزد بانک های عامل به نام ایران خودرو نمایندگی کرده و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. البته این الزام به نمایندگی فقط برای متقاضیان عادی است و شامل متقاضیان مادر و مالکان خودروهای فرسوده نمی شود.

ایران خودرو در مرحله دوم پس از تعیین اولویت ها و شناسایی متقاضیان واجد شرایط این مرحله، دعوتنامه ای را برای امضای قرارداد و واریز وجه برای متقاضیان اولویت ارسال می کند.

گفته شده طبق ضوابط تا زمان انجام و اعلام اولویت ها تا ۵۰ درصد قیمت خودرو باید در حساب بانکی متقاضی مسدود شود. بنابراین مبلغ بلوکه شده در این طرح ۲۳۰ میلیون تومان است.

هر زمان که متقاضی بخواهد می تواند انسداد پول خود را لغو کند و با اعلام انصراف وجه را برداشت کند. بنابراین مشارکت در اولویت‌بندی منوط به موجود بودن پول در حساب تا زمان اجرای اولویت‌بندی خواهد بود. پس از اعلام اولویت مبلغ بلوکه شده، مبلغ بلوکه شده حذف می شود و بدون مراجعه به بانک می توان مبلغ را توسط متقاضی برداشت کرد.

تاکید شده است که پس از پایان مهلت تعیین شده برای رفاه حال متقاضیان، در صورتی که تعداد درخواست های ثبت شده بیش از ظرفیت تامین باشد، اولویت بندی به قید قرعه زیر نظر نهادهای مرتبط تعیین می شود. نتایج آن نیز از طریق پیامک و سایت گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام چیست؟

شرایط عمومی متقاضیان عادی به شرح زیر است:

۱-۱ حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال می باشد.

۲- داشتن گواهینامه رانندگی (در صورت اطلاع از تغییر دستورالعمل حذف می شود)

۳- متقاضیانی که در ۴۸ ماه گذشته محصولاتی از شرکت های ایران خودرو و سایپا و یا در ۲۴ ماه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی خریداری کرده و این شرکت ها فاکتور فروش به نام خود صادر کرده اند، نمی توانند در این طرح شرکت کنند و در صورت ثبت نام. درخواست خرید به درخواست آنها حذف خواهد شد.

۴- متقاضیانی که دارای پلاک پلیس فعال هستند مجاز به ثبت نام و خرید خودرو نیستند (البته متقاضیانی که دارای پلاک پلیس فعال و سن خودرو موضوع پلاک بیش از پنج سال باشد از شمول معاف می باشند. این ممنوعیت)

۵- انتقال اولویت یا امتیاز اعلام شده به هر نحو ممنوع است.

۶- امکان ثبت درخواست توسط اشخاص حقوقی وجود ندارد

تاکید می شود متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانان مشمول هیچ یک از شرایط فوق نمی باشند و تنها فرزندان دوم یا بعدی آنان باید در تاریخ ۲۴/۰۸/۱۳۰۰ متولد شوند.

اگر تعداد تقاضا بیشتر از ظرفیت عرضه باشد، اولویت با مادرانی است که در ۲۴ ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خودرو دریافت نکرده اند.

متقاضیان طرح تعویض خودروهای فرسوده (غیر تاکسی) مشمول هیچ یک از شرایط فوق (به استثنای بند ۶: شرط ممنوعیت اشخاص حقوقی) نیستند و فقط باید به سایت فرسوده مراجعه کنند. دفتر مرکزی نوسازی خودرو در آدرس WWW.NNIK.IR اطلاعات شخصی و اطلاعات خودروی مستعمل خود را ارجاع و ثبت کنید. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام و نداشتن شرایط طرح منقضی شده، ثبت سفارش خرید فقط با سهمیه متقاضیان عادی و در مهلت تعیین شده امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام چه زمانی خواهد بود؟

همانطور که گفته شد، مراحل و زمان بندی ثبت درخواست متقاضیان به شرح زیر است: متقاضیان به منظور وکالت و بلوکه کردن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان نزد بانک های عامل از امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) تا پایان ۲۴ ساعت: ۰۰ روز شنبه (۲۷ مرداد ماه) وقت دارند.

سپس پس از ارسال نام توسط بانک به گروه صنعتی ایران خودرو، ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ۴۸ ساعت پس از اخذ پروکسی، حسابداری و واریز وجه، از چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه به مدت هفت روز تا سه شنبه (۳۱ مرداد ماه) فعال خواهد شد.

پس از پایان ثبت نام و رصد اطلاعات متقاضیان، نتایج اولویت بندی از سوی ایران خودرو به اطلاع خواهد رسید. در نهایت با توجه به اولویت تخصیص متقاضیان، شرکت برای واریز وجه و عقد قرارداد در موعد مقرر تماس خواهد گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد