وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری 150 میلیونی بانک ایران زمین با سود 5 درصد در کمتر از یکهفته | شرایط ضامن وام فوری 150 میلیونی اعلام شد

کد خبر: 1307821

وام فوری 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین با نرخ سود پنج درصد، ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست. جزئیات بیشتر درباره این وام را در ادامه می‌خوانید.

وام فوری 150 میلیونی بانک ایران زمین با سود 5 درصد در کمتر از یکهفته | شرایط ضامن وام فوری 150 میلیونی اعلام شد

 بانک ایران زمین در یکی از جدید‌ترین طرح‌های تسهیلاتی خود به نام «تدبیر» اقدام به عرضه تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه کرده است. این وام فوری ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست که می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.

جزئیات طرح تدبیر بانک ایران زمین

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ایران زمین افتتاح کنند، سپس مبلغی را به‌ عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند و بعد از گذشت حداقل سه ماه، برای ثبت‌نام دریافت طرح تدبیر اقدام کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک ایران زمین مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر خواهد بود از حساب خود برداشت کند یا مبلغ آن را افزایش دهد.

وام‌گیرنده همچنین می‌تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق و اعتبار شغلی،‌ به بانک ایران زمین ثابت کند که توانایی بازپرداخت اقساط در زمان موعود را دارد. بانک نیز باید از وضعیت بدهکار نبودن و نداشتن چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

به‌علاوه شخص حقوقی باید دارای پروانه یا جواز فعالیت باشد و چنانچه متقاضی کارمند باشد، باید بیمه‌شده شرکت وام‌گیرنده باشد تا مشمول طرح تدبیر بانک ایران زمین شود.

شرایط پرداخت اقساط وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد