وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیونی با اقساط 48 ماهه بانک مهر ایران | با اقساط 6 میلیون 818 هزار تومان در کمتر از یکهفته وام بگیرید

کد خبر: 1307512

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند در طرح «اعتبار در حساب جاری» با ایجاد میانگین حساب و واریز مبلغی ماهیانه به حساب قرض‌الحسنه خود، برحسب میانگین حساب ایجاد شده، این وام قرض الحسنه را دریافت کنند. بانک مهر ایران کف مبلغ این وام را 20 میلیون تومان و سقف آن را 300 میلیون تومان تعیین کرده است. به علاوه، نرخ سود این وام قرض الحسنه چهار درصد و زمان بازپرداخت آن نیز بین 24 تا 48 ماه است.

وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیونی با اقساط 48 ماهه بانک مهر ایران | با اقساط 6 میلیون 818 هزار تومان در کمتر از یکهفته وام بگیرید

دریافت این وام قرض الحسنه ملزم به داشتن حساب قرض‌الحسنه‌ای است که باید حداقل سه تا ۱۲ ماه از سپرده‌گذاری در آن گذشته باشد. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد؛ یعنی بانک مهر ایران این امکان را در اختیار وام‌گیرندگان قرار داده تا بتوانند از سپرده خود برداشت کنند.

وام‌‎گیرنده همچنین باید با ارائه ضامن رسمی، ضمانت لازم برای پرداخت اقساط وام به بانک را تضمین کند. بانک نیز برای پرداخت این وام باید از بدهکاری نبودن متقاضی به شبکه بانکی و نداشتن چک برگشتی او اطمینان حاصل کند.

وام‌گیرنده پس از دریافت ۳۰۰ میلیون تومان وام،‌ با احتساب چهار درصد کارمزد باید در مدت ۴۸ ماه و در هر قسط مبلغ ۶ میلیون و ۸۱۸ هزارتومان به بانک مهر ایران پرداخت کند. جمع مبالغ اقساط نیز در پایان زمان بازپرداخت به ۳۳۰ میلیون تومان خواهد رسید.

علاوه بر کارمزد،‌ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک مهر ایران است.

کریمی گفت: همین بدهی‌ها سبب شده بیمارستان‌ها نتوانند از پس تعهدات خود به بیماران بر بیایند. ضمن اینکه طبق قانون الزام، صفر تا صد هزینه‌های درمان باید رایگان باشد، اما اینگونه نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین به عدم اجرای  متناسب‌سازی اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی نگرانند که قانون متناسب‌سازی برای آنها به همان پرداخت ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت قبل از انتخابات ختم شود. از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف متناسب‌سازی را مشخص کنند. همچنین قانون متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی باید تغییر داد. امیدوارم دولت و مسئولان بعدی حواسشان به معیشت ضعیف بازنشستگان باشد و متناسب‌سازی را به نحوی درست به مرحله اجرا برساند.

کریمی گفت:  ۵ ماه از سال گذشته و این قانون هنوز اجرا نشده است. شخص وزیر کار باید جوابگو باشد./خبرآنلاین

حداقل مستمری و حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

۱- حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول اجرای ماده (۱۱۱) قانون تامین اجتماعی از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۳، ماهیانه مبلغ ۷۱.۶۶۱.۸۴۰ ریال تعیین می‌شود.

۲- با توجه به مقررات و ضوابط قانونی، گروه‌های ذیل از شمول بند (۱) خارج و افزایش مستمری آنان صرفا به میزان ۲۵% (سی و پنج درصد) می‌باشد:

۱-۲- مشمولین بندهای (ل) و (و) تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۳۸۶، بند (۴۷) قانون بودجه سال ۱۳۸۸، بند (۱۷) قانون بودجه سال ۱۳۸۹، بند (۹۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۰ و بند (۶۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور

۲-۲- مشمولین قانون تعیین تکلیف تامین اجتماعی اشخاصی که ده سال و کمتر حق بیمه پرداخت کرده‌اند.

۳-۲- مشمولین بند (ج) ماده (۳۹) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

۴-۲- مشمولین جزء (۱) ماده واحده قانون اصلاح تبصره (۳) بند (۳) ماده (۸۰) قانون تامین اجتماعی

۵-۲- مشمولین قانون بیمه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی بافندگان قالی، قالیچه، گلیم و زیلو (مصوب ۱۳۷۶)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد