وام اربعین | وام اربعین امسال

شرایط ثبت نام وام اربعین10/000/000میلیونی با پرداخت ۱۲ ماهه برای زائران | خبر مهم دولت برای زائران اربعین

کد خبر: 1306906

وام اربعین از طریق سامانه عمود صفر به متقاضیان پرداخت می‌شود و دوره بازپرداخت 12 ماهه دارد.

شرایط ثبت نام وام اربعین10/000/000میلیونی با پرداخت ۱۲ ماهه برای زائران | خبر مهم دولت برای زائران اربعین

طرح عمود صفر به زائران این امکان را می‌دهد که کمک هزینه سفر اربعین دریافت و از پوشش خدمات بیمه در این سفر استفاده کنند. هر زائری که در این طرح ثبت نام کند مبلغ 9 میلیون تومان کمک هزینه سفر را به صورت نقد دریافت و یک میلیون تومان از خدمات بیمهای در برابر خطرات سفر استفاده می‌کند.

به علاوه با استفاده از این طرح، کیف پول مسافران کربلا در سامانه بیمه‌ای دال یک میلیون تومان شارژ می‌شود و آنها می‌توانند از اعتبار این کیف پول برای استفاده از خدمات بیمه‌ای همچون بیمه آتش‌سوزی، بیمه موبایل، بیمه عمر و بیمه بدنه خودرو استفاده کنند. بازپرداخت این وام اربعین ۱۲ماهه است و وام گیرنده ماهانه ملزم به بازپرداخت ۹۸۵ هزار تومان قسط است.

شرایط دریافت وام 10 میلیون تومانی اربعین چیست؟

زائرانی که به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند، تا پایان مردادماه می‌توانند با ارائه یک فقره چک صیادی یا فیش کسر از حقوق به عنوان ضمانت به سامانه عمود صفر مراجعه و به صورت آنلاین در طرح عمود صفر ثبت نام کنند. فعال‌سازی این بسته نیز در طول پنج روز کاری انجام خواهد شد.

مراحل ثبت نام وام عمود صفر

متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا وارد سایت عمود صفر شوند و پس از کلیک روی گزینه ثبت نام کلیک، تعداد نفرات و اطلاعات هویتی زائران را وارد کنند. شخص متقاضی باید در مرحله بعد، تصویر چک صیادی یا ضمانت‌نامه را بارگذاری کند و هزینه پیش پرداخت را بپردازد. بعد از انجام تمام این مراحل، باید اصل چک از طریق پست به مقصد انتخابی سامانه عمود صفر ارسال شود. 

مشمولان دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه علمیه که متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم، صفر و اربعین حسینی هستند، می‌بایست قبل از ثبت و ارائه درخواست خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این دسته از مشمولان می‌بایست هرچه زودتر برای ثبت درخواست خروج از کشور خود در سامانه sakha.epolice.ir اقدام کنند تا در روزهای نزدیک به اربعین حسینی به علت تراکم درخواست‌ها با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: سربازان حین خدمت می‌بایست برای دریافت مجوز خروج از کشور از طریق یگان خدمتی خود اقدام کنند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: مشمولانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از وظیفه عمومی مجوز خروج از کشور دریافت کرده اند، می‌بایست ورودشان به کشور در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر در گیت‌های مرزی کشور ثبت شود، در غیر این صورت برای خروج از کشور مجدد دچار مشکل می‌شوند، مشمولانی که سال گذشته ورودشان به کشور را در سامانه پلیس گذرنامه ثبت نکرده‌اند، می‌بایست برای رفع مشکل خروج از کشور خود به صورت حضوری به وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد