فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو امروز

فروش فوری خودرو برای با شرایط از دم قسط ویژه ایران خودرو از امشب | حراج سوگلی ایران خودرو با قیمت استثنایی زیر قیمت بازار

کد خبر: 1306499

ایران خودرو به صورت یک جا به متقاضیان سورن بنزینی با موعد تحویل بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ پیام داده است. این متقاضیان سال گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نام نویسی کرده و موعد تحویل فروش فوری خودرو دلخواه آنها برای فصول بهار، تابستان و پاییز امسال تعیین شده بود.

فروش فوری خودرو برای با شرایط از دم قسط ویژه ایران خودرو از امشب | حراج سوگلی ایران خودرو با قیمت استثنایی زیر قیمت بازار

بر اساس اعلام ایران خودرو، متقاضیان فروش فوری خودرو سورن بنزینی که بازه زمانی تحویل آنها بهار تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص شده و پیامک دریافت کرده اند، می توانند با واریز وجه به حساب های اعلامی این خودروساز، نسبت به تحویل گرفتن خودرو طی ۹۰ روز کاری اقدام کنند.

علت تعلل ایران خودرو در واگذاری سورن بنزینی به ثبت نام کنندگان که پیش از این موعد تحویل خودرویشان برای فصول بهار تا پاییز اعلام شده بود، مشخص نیست.

سورن بنزینی یکی از کاندیدهای جایگزینی پژو پارس محسوب می شد و مدیران فروش ایران خودرو این محصول را به عنوان خودروی جایگزین به مشتریان پژو پارس پیشنهاد می دادند. با توجه به پیشنهاد جایگزینی سورن بنزینی به جای پژو پارس بعید به نظر می رسد ایران خودرویی ها چالش جدی در مسیر تولید این خودرو داشته باشند. بنابراین تنها دلیلی که می توان برای تعلل آبی های جاده مخصوص در مسیر فروش سورن بنزینی متصور بود تلاش مدیران ایران خودرو برای کسب مجوز افزایش قیمت جدید از وزارت صمت است.

به نظر می رسد ایران خودرویی ها فیتیله واگذاری سورن بنزینی را پایین کشیده بودند تا بتوانند این خودرو را بعد از دریافت مجوز افزایش قیمت به ثبت نام کنندگان تحویل دهند.

اما مقاومت مدیران صمت دولت سیزدهم باعث شد تا ایران خودرویی ها مجبور شوند از ایده خود کوتاه بیایند و لشکری از سورن بنزینی را روانه بازار کنند تا علاوه بر ثبت نام کنندگان برای این خودرو، پیامی هم به برای بازار سورن مخابره کنند.پیش بینی می شود واگذاری سورن بنزینی قیمت این خودرو را در بازار تحت تاثیر قرار دهد.

متقاضیانی که قصد تحویل ۹۰ روزه این خودرو را دارند باید نسبت به واریز حدود ۴۷۰ میلیون تومان به حساب ایران خودرو اقدام کنند.

آبی های جاده مخصوص  با پیش پرداختی حدود ۲۳۵ میلیون تومان نیز این محصول را برای ثبت نام کنندگانی که مشمول این بخشنامه می شوند، پیش فروش می کنند. موعد تحویل سورن های بنزینی پیش فروش شده نیز بهمن و اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است. البته متقاضیان پیش خرید دقت کنند الیاقی قیمت به قیمت روز از آنها دریافت شده سپس خودروی خریداری شده به آنها تحویل داده می شود.

سمند سورن ای ال ایکس ۰ تا ۱۰۰ را در عرض ۱۲ ثانیه پر می‌کند و حداکثر سرعتش به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این سمند ۷.۴۹ لیتر در صد کیلومتر و گنجایش باک سوخت هم ۶۶ لیتر است.

جالب است بدانید که سورن، اولین خودروی ملی و ایرانی است که از پیشرانه توربوشارژ استفاده می‌کند. این موتور همان پیشرانه ملی EF7 است که به توربوشارژ مجهز شده و با نام EF7 TC شناخته می‌شود.

با استفاده از این پیشرانه، سمند ELX توربو که در سال ۹۵ به بازار آمد، قدرت، سرعت و شتاب بیشتری پیدا کرده است. موتور EF7 TC می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید کند. گیربکس سورن توربو هم مثل مدل معمولی ۵ سرعته دستی است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ سمند ای ال ایکس توربو ۱۰ ثانیه است و ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. مصرف سوخت ترکیبی سورن توربو کمی بهتر از مدل معمولی است و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه ۷.۳۳ لیتر بنزین می‌سوزاند. مصرف کمتر به خاطر وجود سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها در پیشرانه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد