جمالی در گفتگو با فردا:

پاسخ ایران برای دنیا حیرت آور خواهد بود

کد خبر: 1306006

فعال سیاسی گفت: پاسخ ایران همچون عملیات وعده صادق هم برای مردم ایران و هم برای دنیا حیرت آور خواهد بود.

پاسخ ایران برای دنیا حیرت آور خواهد بود

گروه سیاسی فردا: رژیم صهیونیستی خط قرمز خطرناکی را در جریان ترور اسماعیل هنیه رد کرد، مواضع مقامات کشورمان به این اقدام تروریستی حکایت از این می کند که پاسخ ایران جدی‌تر از وعده صادق خواهد بود.

محمدجواد جمالی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران گفت: رژیم صهیونیستی رژیم ترور است و ترور با تار و پود آن عجین است. این رژیم با استفاده ترور رهبران فلسطینی و سپس اجبار فلسطینی ها به کوچ از سرزمین های خودشان تشکیل شد. این خوی تروریستی صهیونیست ها هیچ گاه تمام نشد و قطعا بعد از این هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برخی تحلیل های سطحی این روزها شنیده می شود با این مضمون که «وعده صادق نتوانست بازدارندگی ایجاد کند» اما این صحیح نیست چون ترور جزء دکترین همیشگی نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی است. نکته دیگر آن است که صهیونیست ها با طرح موضوع نفوذ تلاش می کنند درباره توان امنیتی ما شک و شبهه ایجاد کنند اما همه ما باید هوشیار باشیم که سیستم امنیتی کشور با 10 ها سیستم امنیتی در منطقه و فرامنطقه در حال مقابله است و هر روز سایه خطر و تهدید را از سر کشور دور می کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی حمله به کنسولگری اش را در کشور دیگر برنتافت، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه در تهران از خطوط قرمز ما عبور کرد و امروز ایران به لحاظ حقوقی حق پاسخ دارد؛ ضمن آنکه اگر رژیم صهیونیستی پاسخ درخوری دریافت نکند قطعا جری تر می شود.

وی ادامه داد: تصمیم درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی با شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور است که اشراف امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و سیاسی موضوعات دارد. صهیونیست ها در زمانی اقدام تروریستی اخیر را انجام دادند که روز آغاز کار دولت جدید بود بنابراین قطعا به جز این اقدام، دنبال اهداف دیگری در ایران، منطقه، غزه و جهان هستند و ما باید به تک تک این اهداف توجه کنیم و پاسخ متناسب بدهیم.

جمالی گفت: پاسخ ایران همچون عملیات وعده صادق هم برای مردم و هم برای دنیا حیرت آور خواهد بود. البته جریان معاند تلاش می کند تا با ایجاد فشار روانی، ایران را به سمت اتخاذ تصمیمات احساسی و هیجانی سوق دهد اما این اتفاق نخواهد افتاد. حتما مسئولان کشور درباره حجم، زمان، نوع و مکان پاسخ تصمیم خواهند گرفت که منافع ملی ما تأمین شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد