مستمری مددجویان | مستمری مددجویان امروز

مددجویان امشب حسابشان شارژ می شود |واریز مستمری مددجویان با مبلغ شگفت انگیز ار امشب

کد خبر: 1305381

در جدول زمانبندی پرداخت مستمری ها تاریخ بیستم هر ماه برای واریز مستمری مددجویان انتخاب شده است.

مددجویان امشب حسابشان شارژ می شود |واریز مستمری مددجویان با مبلغ شگفت انگیز ار امشب

از فروردین سال ۱۴۰۳ مستمری مددجویان در تاریخ ۲۵ هر ماه همزمان با یارانه نقدی مستمری خود را دریافت کرده اند.

وی اشتغال را مهمترین برنامه این نهاد در زمینه توانمندسازی مددجویان دانست و افزود: هدف گذاری ما امسال در کشور اشتغالزایی ۱۱۰ هزار نفر است که سهم لرستان ۳۸۰۰ نفر خواهد بود.

معاون حمایت، سلامت و خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به آمار دو میلیون و ۲۶۵ هزار خانواری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، گفت: این تعداد در لرستان حدود ۱۰۹ هزار نفر است.

خدرویسی لرستان را جزو استان‌های پیشرو در ارائه خدمات به مددجویان دانست و بیان کرد: اهدای حدود ۴۵۰۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان، اهدای ۴۰۰۰ فقره لوازم ضروری و احداث، خرید و تعمیر بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکونی از جمله این خدمات است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) سال گذشته در ارزیابی عملکرد دولت، رتبه دهم هوشمندسازی خدمات را بین دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد.

 علی‌محمد قادری در آیین افتتاح ۸۰۸۰ پروژه مسکن و اشتغالزایی در سراسر کشور با بیان اینکه هفته بهزیستی مقرره‌هایی دارد که این افتتاحیه و این آئین برای جامعه هدف و مسئولان امیدبخش است و البته عبرت‌هایی را برای افرادی که تصور داشتند محدودیتهای متنوعی وجود دارد و دستیابی به موفقیت را در دوردست تصور می‌کردند، دارد، گفت: امروز شاهد موفقیت‌ها و برنامه‌هایی هستیم که از آنها به عنوان حماسه تعبیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: رشد بودجه سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته، ۴۸ درصد ارتقاء داشت، درحالیکه رشد بودجه عمومی کشور ۲۳ درصد بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: رشد بودجه سازمان بهزیستی طی سه سال ارتقای ۲۴۰ درصد و رشد بودجه عمومی کشور در این سه سال حدود ۱۰۰ درصد ارتقاء داشته است.

قادری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مطالبه‌گری شده و مابه ازایی دارد که به صورت کمی و کیفی شنیده شده و برای دستگاه‌ها مسموع است، به برگزاری آزمون اختصاصی معلولان در ۱۷ خردادماه اشاره کرد و گفت: امروز هیچ پشت نوبتی در حوزه اقلام توانبخشی در کشور نداریم. البته نسبت به سازمان تراز و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران باید به صورت مستمر در تلاش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حوزه‌های دانش بنیان، بیان کرد: بیش از ۲۰۰۰ ویلچر برقی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت مسئولیت اجتماعی، در بندرعباس تخلیه و تا روزهای آینده مسیر تحویل آن به نیازمندان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سفرهای استانی خود به استان‌ها و شهرستانهای محروم، یادآور شد: این موضوع نشان از این دارد که در دولت سیزدهم خدمت جریان دارد و این افتخاری است. به قدری شبکه بهزیستی پایدار و تراز است که در آخرین لحظات نیز خدماتی می‌دهد که موضوع تکافل اجتماعی را پیگیری می‌کند و خود در میدان حضور دارد. بهزیستی موضوعات خود را در چارچوب‌های مشخص شده پیگیری می‌کند.    

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه موضوع مسکن و اشتغال در بهزیستی رشد قابل توجه داشته و دچار جهش جدی شده است، گفت: امروز سامانه اشتغال در سازمان که آرزو بود رونمایی شده است. صحت‌سنجی و دستیابی به عملکرد درست و متقن را پیگیری می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد