وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری ۳۰۰ میلیونی با شرایط ویژه و پرداخت آسان برای همه | سورپرایز بانک کشاورزی برای متقاضیان وام فوری

کد خبر: 1305376

افراد حقیقی و حقوقی مشتری بانک کشاورزی که دچار کمبود نقدینگی شده و به دریافت وام فوری تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «احسان» درخواست بدهند.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی با شرایط ویژه و پرداخت آسان برای همه | سورپرایز بانک کشاورزی برای متقاضیان وام فوری

این تسهیلات به متقاضیانی که سپرده مخصوص احسان را افتتاح کنند و بین یک تا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند، تعلق خواهد گرفت.

افرادی که مایل به دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سودی ندارد و به دو صورت با کارمزد چهار درصدی و بدون کارمزد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. وام گیرندگان پس از دریافت این وام ظرف حداقل 12 ماه یا حداکثر 36 ماه باید اقساط را بپردازند. افرادی که امتیاز دریافت وام را به دست می‌آورند اما به هر دلیلی از ادامه فرآیند صرف نظر می‌کنند، امکان انتقال امتیاز کسب شده را به اعضای درجه یک خانواده خود دارند. همچنین افراد حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام را به پرسنل انتقال بدهند.

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 324 میلیون تومان اعلام شده است.

مختصری درباره بانک کشاورزی بدانید

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی و دامداری و دیگر مجموعه‌های مرتبط با آن‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک باسابقه و قدیمی با داشتن هزار و 817 شعبه عادی و 50 شعبه ارزی و بین المللی در تمامی حوزه‌های مجاز بانکی اعم از خدمات عمومی، سامانه‌ها، خدمات اختصاصی، طرح‌های ویژه و … به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

از دیگر شرایط و مقررات این طرح وجود حداقل ۱۰۰ هزارتومان در حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی‌نامه‌های ذکرشده است.

همچنین وام‌گیرنده نباید سابقه چک برگشتی داشته یا به بانک بدهکار باشد. 

با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات،‌ با احتساب نرخ چهار درصدی کارمزد و مهلت ۸۴ ماهه بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت دو میلیون و ۵۰ هزارتومان در هر قسط به بانک سپه است. جمع ارقام پرداختی نیز در پایان مدت سررسید به ۱۷۲ میلیون می‌رسد.

به‌علاوه، وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه تشکیل پرونده به بانک سپه پرداخت کند

در حقیقت باید بگوییم هیچ تفاوتی در ارائه خدمات این بانک با سایر بانک های قرض الحسنه نیست و تنها تفاوتی که وجود دارد این است که بانک قرض الحسنه رسالت، بانک بدون شعبه کشور است.کته مهمی که لازم است خدمت شما عزیزان بگوییم این است که پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت دارای دو نسخه اصلی (pishkhan.rqbank.ir) و بتا (pwa.rqbank.ir) می باشد که در هر دو نسخه خدمات مشابهی به مشتریان ارائه می شود.

البته در نسخه بتا می بایست برای استفاده از امکانات و خدمات آن احراز هویت فراشناسا انجام شود.

برای طی کردن فرآیند احراز هویت فراشناسا لازم است با موبایل خود وارد نسخه بتای پیشخوان شوید و سپس کد پشت کارت ملی را وارد کنید.

بعد از آن هم نوبت ارسال عکس سلفی و ضبط ویدئو از خودتان است تا دسترسی شما به بخش خدمات مورد نظرتان فعال شود.

از جمله خدمات پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت در هر دو نسخه آن، تغییر سپرده به منظور کسر اقساط و یا اصلاح اقساط پرداختی، معرفی انواع وام های این بانک و برآورد تسهیلات را می توان یاد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد