وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی بدون ضامن موسسه ملل | متقاضیان وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد را از دست ندهند

کد خبر: 1304356

برای دریافت این وام قرض الحسنه نیازی به داشتن ضامن رسمی نیست و ضمانت این وام با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات، باید به سامانه متابانک ملل مراجعه کنند.

وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی بدون ضامن موسسه ملل | متقاضیان وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد را از دست ندهند

موسسه اعتباری ملل به متقاضیان واجد شرایط، وام قرض الحسنه، بدون نیاز به ضامن تا سقف 50 میلیون تومان می‌پردازد.

موسسه اعتباری ملل به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند، بین سه میلیون تومان تا 50 میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد می‌پردازد.

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملل

متقاضیان واجد شرایط دریافت این وام، سپرده گذارانی هستند که حداقل سه ماه میانگین حساب دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. متقاضیان دریافت این وام تا پایان آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند که حساب خود را افتتاح کنند.

برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن رسمی نیست و ضمانت این وام با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات، باید به سامانه متابانک ملل مراجعه کنند.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام، 36 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی با چهار درصد کارمزد، ماهانه ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک است. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعا 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

به علاوه دریافت این وام هزینه‌های جانبی 600 هزار تومانی دارد که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

برای درخواست این وام، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. متقاضیان می‌توانند پس از احراز شرایط ذکر شده، از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس درخواست خود را ثبت کنند.

    این وام فقط به مشتریانی اعطا می‌شود که حداقل سه ماه از افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد و امتیاز لازم را کسب کرده باشند.

    مبلغ وام و اقساط آن ممکن است با توجه به شرایط متقاضی و سیاست‌های بانک تغییر کند.

    قبل از ثبت درخواست، توصیه می‌شود شرایط و ضوابط کامل طرح را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن بانک شهر مطالعه کنید.

مدت‌زمان بازپرداخت این وام بدون سود و با کارمزد چهار درصد، حداکثر 24 ماه تعیین شده است. در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با انتخاب وام 30 میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت 24ماهه، هر ماه موظف به پرداخت یک میلیون و 363 هزار تومان به عنوان قسط است. مجموع رقم وام و سود برای این افراد، 31 میلیون و 800 هزار تومان تخمین زده شده است.

در صورتی که وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام 100 میلیونی با نرخ سود 6 درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت 24 ماهه، باید هر ماه چهار میلیون و 432 هزار تومان به بانک پرداخت کند. مجموع رقم وام و سود برای این افراد، 106 میلیون و 429 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین هزینه‌های جانبی اتخاذ این وام، مبلغ 200 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی تعیین شده است.

زمان بازپرداخت این وام حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶٠ ماه پس از اخذ وام تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام ۲٠٠ میلیون تومانی با نرخ بهره ۲۳ درصد ماهانه ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان قسط به بانک است و وام‌گیرنده در زمان سررسید وام باید مجموعاً مبلغ ۳۳۸ میلیون و ۳۴٠ هزار تومان به بانک بازپرداخت کرده باشد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد