همسان سازی حقوق بازنشستگان پول شد | واریز ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومانی از امروز برای حقوق بازنشستگان

کد خبر: 1304279

سایت سرگرمی روز نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص عدم پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در تیرماه توضیحاتی داد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان پول شد | واریز ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومانی از امروز برای حقوق بازنشستگان

جعفر امیر آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص عدم پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در تیرماه توضیحاتی داد.

یک میلیون تومان علی‌الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان تیر ماه جداگانه به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود.

جعفر امیر آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص عدم پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در تیرماه جاری گفت: این مبلغ طی دو سه روز آینده با تامین منابع مالی به صورت جداگانه به حساب بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری واریز خواهد شد.

امروز حقوق بازنشستگان کشوری بدون واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی پرداخت شده است.

سامانه فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir خدمات اخذ فیش حقوقی را به شکل اینترنتی ارائه داده و در واقع هر فرد پس از طی کردن مراحل ورود، می‌تواند فایل مورد نظر را دریافت کند. در این مقاله ابتدا سامانه اخذ مدرک معرفی شده و سپس شیوه ورود به سایت و نحوه دریافت مدرک شرح داده شده است.

معرفی درگاه فیش حقوقی بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir

در ارتباط با معرفی درگاه فیش حقوقی بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir می‌توان شرح داد که با پیشرفت تکنولوژی برخی از خدمات به شکل غیر حضوری ارائه شده و امروزه دیگر نیاز به حضور در سازمان‌ها جهت دریافت فیش حقوقی نمی‌باشد. هر کارمند یا بازنشسته می‌تواند از طریق مراجعه به سامانه‌های اینترنتی برای دریافت مدرک اقدام کرده و جزئیات آن را بررسی نماید.

سامانه فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir فیش حقوقی اشخاص را برای عموم قابل مشاهده نساخته و در واقع امکان دریافت مدرک را تنها پس از طی کردن مراحل ورود به سامانه فراهم خواهد نمود؛ بنابراین هر بازنشسته می‌بایست اطلاعات هویتی خود را در فرم ورود درج کرده یا مراحل دریافت با کدملی را طی نموده تا در نهایت مدرک مربوط به خود را مشاهده نماید، زیرا اشخاص اجازه بررسی مستندات مربوط به سایر بازنشستگان را نداشته و از حریم خصوصی افراد محافظت خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد