وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط 2 میلیون تومان

کد خبر: 1184887

مشتریان بانک ملت که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند با ایجاد یک میانگین حساب مناسب از وام 100 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه استفاده کنند.

وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط 2 میلیون تومان

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

افرادی امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ملت را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید بین 1 تا 12 ماه خواب سپرده ایجاد شود تا امکان پرداخت این وام وجود داشته باشد. سود این طرح برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین پنج تا 18 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 48 ماه می‌رسد. ضمانت این تسهیلات براساس مبلغ تعیین می‌شود. در صورتی که میزان وام کمتر از 50 میلیون تومان باشد ارائه یک ضامن رسمی کافی است. برای مبالغ بالای 50 میلیون تومان باید سند ملکی مربوط به شخص ارائه شود.

با توجه به میزان وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 141 میلیون و 729 هزار و 998 تومان خواهد بود.

منبع: پیشنهادویژه

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها