راهکار معاون روحانی برای عبور از مشکلات اقتصادی گردشگری

کد خبر: 875501

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:با یک نگاه خردمندانه به صنعت گردشگری و هتلداری نگاه کنیم می‌توانیم از بسیاری از چالش‌های اقتصادی که آمریکا و اسراییل برای ما رقم زده است عبور کنیم.

راهکار معاون روحانی برای عبور از مشکلات اقتصادی گردشگری

خبرگزاری فارس:، امیری در نخستین همایش جامعه هتلداران ایران که عصر امروز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد اظهار داشت: جهان در حال تغییر است و تکنولوژی به شدت زندگی مردم را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه این تغییرات تکنولوژیکی بر سبک زندگی مردم اثر گذاشته گفت: امروز تکنولوژی برای مردم اوقات فراغت ایجاد کرده و این سبک زندگی با گردشگری گره خورده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: در عصر امروز سفر یکی از بخش‌های زندگی مردم است و توجهی که دولت‌ها به امر گردشگری دارند باعث شده بتوان عصر امروز را عصر گردشگری معرفی کرد.

وی گفت: ایجاد اشتغال، ایجاد پیوند‌های فرهنگی در سراسر دنیا، ارسال پیام صلح و نفی خشونت از طریق صنعت گردشگری رقم می‌خورد.

امیری در ادامه اظهار داشت: امروز در دنیا به موازات رواج سفر و گردشگری نیاز به توجه به زیرساخت‌های گردشگری غیرقابل اجتناب است و یکی از این زیرساخت‌ها صنعت هتلداری است.

وی ادامه داد: توجه به هتلداری و ارتقاء سطح هتلداری و ایجاد استاندارد‌های بین المللی یکی از ضرورت‌های جامعه هتلداری است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: کشور ما از جاذبه‌های فراوانی برخوردار است و از جهت موقعیت استراتژیکی وضعیت خوبی دارد و بر اساس امار رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در دنیا دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز با یک نگاه خردمندانه به صنعت گردشگری و هتلداری نگاه کنیم می‌توانیم از بسیاری از چالش‌های اقتصادی که آمریکا و اسراییل برای ما رقم زده است عبور کنیم.

امیری تصریح کرد: وزارت خزانه داری آمریکا برای جنگ اقتصادی که علیه ما را انداخته تعدادی از نیرو‌های خزانه داری آمریکا را به منطقه فرستاده است. امروز آمریکا و صهیونیست‌ها از ارتباط با کشور‌هایی که با ما مراودات اقتصادی هستند وارد مذاکره می‌شوند.

وی گفت: صنعت گردشگری می‌تواند در تولید ثروت ملی، ایجاد اشتغال و رفع بحران‌های اقتصادی اثرگذار باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: دولت یکی از مهم‌ترین محور‌های توسعه کشور را صنعت گردشگری قرار داده است و این آمادگی را دارد که با تشکیل کارگروه‌هایی با حضور نمایندگان صنعت گردشگری و هتلداری گام موثری در جهت رفع موانع و چالش‌های پیش رو بردارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد