چنان سطحی از کیفیت زندگی را تجربه کنید که همیشه آرزویش را داشته‌اید!

کد خبر: 1098057

اس. جی. اسکات و ربکا لیورمور کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر را به این هدف تالیف کرده‌اند که شما بتوانید با ایجاد یک برنامه روزانه و منعطف، به مسئولیت‌های خود رسیدگی و در نهایت پیشرفت کنید.

چنان سطحی از کیفیت زندگی را تجربه کنید که همیشه آرزویش را داشته‌اید!

 

درباره کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر:

با وجود تمام تلاش‌ها، زندگی‌تان همچنان آشفته و بی‌نظم است؟ همواره کار می‌کنید و هیچ فرصتی برای رشد و توسعه فردی خودتان نمی‌گذارید؟ بی‌شک نتیجه این سبک زندگی، نارضایتی و عدم پیشرفت در زندگی‌تان خواهد بود.

راه حل ساده است؛ یک برنامه روزانه تنظیم کنید.

ورزش کردن، داشتن یک رژیم غذایی سالم، تنظیم برنامه‌های روزانه، معاشرت با افراد مثبت، موفقیت در کسب و کار، داشتن یک خانواده گرم و شاد و... همه و همه نشانی از یک سبک زندگی فوق‌العاده است که داشتن آن، این روزها ممکن است اندکی دشوار به نظر آید. اس. جی. اسکات (S.J. Scott) و همکارش ربه‌کا لیورمور (Rebecca Livermore) در این کتاب به شما می‌آموزند که چگونه قدم به قدم تمامی این خواسته‌ها را در زندگی‌تان داشته باشید.

کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر (Level Up Your Day) با به تصویر کشیدن تاثیرات باورنکردنی عادت‌های سازنده بر روند پیشرفت زندگی فردی شما را به سوی رعایت نکات جادویی ارائه شده در این کتاب سوق می‌دهد.

شاید بتوان گفت جالب‌ترین نکته‌ای که این کتاب را به اثری خواندنی بدل می‌کند، توصیه‌های معقول و کاربردی آن است. برای مثال رعایت رژیم غذایی سالم برای داشتن یک زندگی بهتر؛ بر کسی پوشیده نیست که از جمله دیگر نکات مثبت کتاب حاضر می‌توان به ارجاعات آن اشاره کرد؛ به نحوی که اگر شما بخواهید به آثار مشابهی در این زمینه دسترسی بیشتر داشته باشید، کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر برایتان راهگشا خواهد بود. این دست کتاب‌های روانشناسی به شما راه و رسم زندگی را می‌آموزد تا به رشد و توسعه فردی دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر:

- ترکیبی بی‌نظیر از عادت‌های مؤثر و قدم‌های کوتاه برای رسیدن به زندگی ایده‌آل. (کول کاتریت)

- این کتاب یک گوهر ارزان‌قیمت اما گران‌بهای معنوی است که در لیست کتاب‌خوانی من قرار دارد. (جودی کی)

- برای افرادی که از انجام کار سختی می‌کشند و حس خوشایندی به زندگی ندارند، این کتاب راهکارهای خوبی ارائه کرده است. (فرح قریشی)

804

خواندن کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان کتاب‌های خودسازی شیفتۀ این اثر خواهند شد! اگر همیشه در اندیشۀ بهتر شدن وضعیت زندگی‌تان هستید و می‌خواهید سبک زندگی سالمی داشته باشید، شک نکنید که کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر برای شما نوشته شده است.

با اس. جی. اسکات بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده پرفروش و سرشناس وال‌استریت ژورنال است که بیش از 30 کتاب در زمینه خودسازی دارد. اس جی اسکات (S.J. Scott) تحصیلاتش را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد، رشته تجارت به پایان برده است. از جمله آثار این نویسنده محبوب در ادبیات کتاب‌های انگیزشی می‌توان به «23 راه برای غلبه بر تنبلی» اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم کتابراه به لیست کاملی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال دسترسی داشته باشید.

در بخشی از کتاب سطح زندگی‌ات را بالا ببر می‌خوانیم:

استیو و ربه‌کا، هر دو دوستدار فنِ پومودور هستند؛ شیوه‌ای که بر مبنای آن برای 25 دقیقه ذهنشان را روی کار متمرکز و بعد 5 دقیقه استراحت می‌کنند. شما باید بعد از چهار پومودور یک استراحت طولانی (15 تا 30 دقیقه) داشته باشید. این شیوه‌ای عالی برای بخش‌بندی زمان است.

شیوۀ دیگر این است که ابتدا با 5 الی 10 دقیقه کار شروع کنید و بعد به‌مرور، به 30 دقیقه کار با ذهن متمرکز برسید. حقیقت این است که بسیاری از مردم عادت ندارند بدون انقطاع در هر بخش از زمان، ذهنشان را روی یک کار متمرکز کنند. اگر شما هم همین‌طور هستید، پس می‌توانید از فن یا مهارت عادت‌های کوچک که قبلاً درباره‌اش حرف زده‌ایم، استفاده کنید تا به‌مرور عادتِ بخش‌بندی زمان را در خود پرورش دهید.

در اینجا فقط یک پاسخ درست و جامع وجود ندارد. نکتۀ مهم این است که یک سامانۀ بخش‌بندیِ زمان-که مناسب خودتان است-تدوین و اجرا کنید.

بعد، وقتی بخش‌بندی زمان را شروع می‌کنید، ابتدا با این مشکل رو‌به‌رو می‌شوید که نمی‌دانید چه میزان زمان به چه کاری اختصاص دهید. اگر کاری که انجام می‌دهید، بیش از 25 دقیقه طول می‌کشد، برای تکمیل آن چند پومودور به آن اختصاص دهید. اگر این کار را به‌اندازۀ کافی انجام دهید، کم‌کم یاد می‌گیرید که برای هر کار چه میزان زمان اختصاص دهید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد