ستاره‌های سرخ آبی‌ها زیر ذره بین قطری‌ها

کد خبر: 823315

روزنامه الشرق قطر تاکید کرد که بازیکنان ملی پوش دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین مربیان السد و الدحیل در جام جهانی روسیه هستند.

ستاره‌های سرخ آبی‌ها زیر ذره بین قطری‌ها

خبرگزاری ایسنا: دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. پرسپولیس با شکست دادن الجزیره و استقلال هم با شکست دادن ذوب آهن توانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند و در این مرحله باید به ترتیب برابر الدحیل و السد قطر به میدان بروند.

روزنامه الشرق قطر نوشت که بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زیر ذره بین سرمربیان خارجی السد و الدحیل قرار دارند.

الشرق نوشت: استقلال با چهار بازیکن در تیم ملی فوتبال ایران بیشترین نماینده را دارد. روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مجید حسینی و پژمان منتظری، چهار بازیکن استقلال در تیم ملی هستند، این در حالی است که پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن دارد. این شش بازیکن سهم بسزایی در درخشش استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود آن‌ها مرحله به یک چهارم نهایی داشته‌اند.

در ادامه گزارش الشرق آمده است: جمال بلماضی و فریرا سرمربیان السد و الدحیل تیم ملی فوتبال ایران را زیر ذره بین دارند، چرا که باید بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به خوبی زیر نظر قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کنند. دیدار السد و الدحیل برابر نماینده‌های ایران بسیار سخت خواهد بود، چرا که آن‌ها بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند که در جام جهانی در سخت‌ترین گروه به میدان خواهند رفت و تجربه کسب می‌کنند. بازی کردن برابر تیم‌های قدرتمند پرتغال، اسپانیا و مراکش اصلا آسان نیست، اما کی روش به کیفیت بازیکنان استقلال و پرسپولیس ایمان دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد