سرمربی آلمانی استقلال در ورزشگاه آزادی +عکس

کد خبر: 816181

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال و مدیران اسپانسر تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

سرمربی آلمانی  استقلال در ورزشگاه آزادی +عکس

خبرگزاری فارس: دیدار دو تیم ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و این دیدار تا دقیقه ۲۰ با برتری یک بر صفر ایران در جریان است.

* قبل از آغاز بازی از نماد ایران در جام جهانی، یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد تا مراسم بدرقه تیم ملی در ورزشگاه آزادی حال و هوای متفاوتی به خود بگیرد.

* همچنین نزدیک به ۱۲ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم ملی ایران را تشویق می‌کنند.

*وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال به ورزشگاه آزادی آمد تا به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران بپردازد.

* مدیران البسه هاکوپیان به ورزشگاه آزادی آمدند، لازم به ذکر است که هاکوپیان اسپانسر تیم ملی است و قرار است ملی‌پوشان از یک برند ایرانی استفاده کنند و راهی جام جهانی روسیه شوند.

* امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون و بی‌باک قهرمان سابق المپیک هم در جایگاه VIP حضور دارند تا این بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

* قرار است پایان بازی جشن و آتش‌بازی مختصری برگزار شود تا ملی‌پوشان با روحیه خوبی ورزشگاه آزادی را ترک کنند و به فکر جام جهانی باشند.

*در دقیقه ۱۷ این دیدار روزبه چشمی موفق شد گل اول بازی و خودش در تیم ملی را به ثمر برساند و ایران با یک گل از ازبکستان پیش افتاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد