عنایتی: صدرصد نیم فصل تغییرات خواهیم داشت

کد خبر: 756131

ضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری گفت: این برد را به حریف تبریک می گویم. ما هم خوب بازی کردیم و چندین فرصت گلزنی داشتیم.

عنایتی: صدرصد نیم فصل تغییرات خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: سرمربی موقت تیم مشکی پوشان گفت: این برد را به حریف تبریک می گویم. ما هم خوب بازی کردیم و چندین فرصت گلزنی داشتیم.

رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری گفت: این برد را به حریف تبریک می گویم. ما هم خوب بازی کردیم و چندین فرصت گلزنی داشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند اما در نهایت دقیقه 95 گل خوردیم و باختیم این فوتبال است و به حریف تبریک می گویم.

عنایتی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری سوت های 50-50 را به سود پارس جنوبی می گرفت. شعار هواداران پارس جنوبی در مورد داور روی او تاثیرگذار بود.

سرمربی مشکی پوشان در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما وقت کشی نمی کردند یکی دو بار بازیکن به زمین افتاد که دماغش شکست و دروازه بان ما هم ضربه خورد و به زمین افتاد ما ضد فوتبال بازی نکردیم. امده بودیم بازی خوبی انجام بدهیم.

عنایتی در مورد تغییرات تیم مشکی پوشان در نیم فصل گفت: صدرصد تغییرات خواهیم داشت و بازیکنانی را حفظ می کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند.

وی در مورد اینکه انتخاب درستی کرده که در این تیم پرمشکل سرمربی شده گفت: من برای کمک به تیم شهرم وارد میدان شدم و مجبور بودم این کار را بکنم.

عنایتی در مورد اینکه اسم تیمش بالاخره سیاه جامگان است یا مشکی پوشان اظهار داشت: شما هرچه می خواهید این تیم را صدا بزنید.!

سرمربی مشکی پوشان درمورد هواداران پارس جنوبی و میزبانی این تیم گفت: پارس جنوبی هواداران خونگرمی دارد و میزبانی خوبی هم از ما انجام شد و هیچ مشکلی نداشتیم.

وی در مورد گروه بندی ایران در جام جهانی گفت: گروه خوب و سختی داریم و نباید نا امید باشیم. بازیکنان تیم ملی باید تلاش کنند تا توانایی هایشان را به رخ بکشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد