گلایه کرانچار از سپاهانی ها

کد خبر: 743260

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و حق ندارد در زمین خودش در مقابل چشم هوادارانش فوتبال دفاعی ارائه کند. بلکه باید بازی خودش را به حریفان دیکته کند. چرا که بازیکنان با کیفیتی دارد.

گلایه کرانچار از سپاهانی ها

خبرگزاری فارس: زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: وقتی بازی آغاز شد می‌دانستم شانس‌های خوبی ایجاد می‌کنیم و اعتقاد داشتم که حریف دفاعی بازی خواهد کرد. برنامه مشخصی داشتیم و مدام تغییر ایجاد کردیم. در تمرینات هفته گذشته و جلسه قبل از بازی توضیح دادم که مهاجمان چگونه باید بازی کنند.

کرانچار ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیأت مدیره و بازیکنان داشتیم به بازیکنان گفتیم که تا پایان نیم‌فصل 4 مسابقه دیگر پیش رو دارند و باید تلاش کنند با حفظ این کیفیت نتایج خوبی هم به دست آورند. امروز تیم پیکان از تاکتیک دفاع و ضد حمله استفاده کرد و ما توانستیم تا دقایق پایانی آنها را متوقف کنیم. اما این صحبت توجیه خوبی برای شکست امروزمان نیست.

وی اظهار داشت: بازیکنان سپاهان در تمرینات عملکرد خوبی دارند و مهاجمان هم به خوبی در تمرینات گلزنی می‌کنند. برخی از بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند که برای به دست آوردن مجدد آن باید درجریان مسابقات چند گل به ثمر برسانند و توان گلزنی خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود ساسان انصاری در ترکیب تیم سپاهان رقیب ندارد و همیشه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌این موضوع را قبول ندارم. در کنار ساسان انصاری، مهرداد محمدی حضور دارد که در هفته‌های قبل از گلزن‌ترین بازیکنان سپاهان بود ضمن اینکه ما رضا میرزایی جوان را هم در ترکیب خود داریم که یک رقیب جدی برای سایر بازیکنان محسوب می‌شود و مهاجمان را برای حضور در ترکیب تهدید می‌کند.

کرانچار عنوان کرد: تا پایان نیم‌فصل 4 آزمون دیگر داریم و اگر بازیکنی در این مدت نتواند به خوبی به وظایف خود عمل کند، از تیم کنار می‌رود و نفرات جایگزین برای آنها انتخاب خواهند شد. باشگاه در جذب بازیکن تلاش کرده است تا بازیکنانی که در باشگاه قبلی خود خوب بودند را در اختیار بگیرد. باید بگویم به نوعی برترین‌های باشگاه‌ها، در سپاهان حضور دارند. آنها همیشه در تیم سابق خود سعی می‌کردند تا تیم را به صدر جدول برسانند. ما برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم.

وی ادامه داد: تیم جوانی در اختیار داریم اما با این حال آنها در مسابقات خیلی خوب تسلط و مالکیت‌شان به توپ را به حریف نشان داده اما در کسب نتیجه دچار مشکل هستیم. در جذب بازیکن خارجی قرار بود ما جباروف را نگه داریم اما مجبور شدیم او را در اختیار استقلال قرار داده و رافائل را به جای او جذب کنیم. رافائل در پرتغال عملکرد خوبی داشت اما هنوز در سپاهان نتوانسته قابلیت‌های خود را به صورت کامل نشان دهد. اگر بازیکنی در ادامه راه نتواند از پس مسئولیت خود برآید خط می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا تذکراتی که به بازیکنان داده شده شامل حال سرمربی هم می‌شود یا خیر، گفت: خیر. این موضوع فقط مخصوص بازیکنان است. امروز بعد از بازی نکات مهمی را به بازیکنان متذکر شدیم.

کرانچار در مورد علت تغییر تاکتیک در سپاهان اظهار داشت: ما از طریق مختلف می‌توانیم بازی کنیم. یکی اینکه یکی از راه‌ها این است که حریف را به زمین خود بکشانیم و از فضاها استفاده کنیم. سپاهان باشگاه بزرگی است و حق ندارد در زمین خودش در مقابل چشم هوادارانش فوتبال دفاعی ارائه کند. بلکه باید بازی خودش را به حریفان دیکته کند. چرا که بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی گفت: از هیأت مدیره و مسئولان انتقادی ندارم چرا که کاری که از دست آنها برمی‌آمد در امضای قرارداد با بازیکنان انجام شده است و پرداخت‌ها هم به صورت منظم انجام خواهد شد تا بازیکنان انگیزه کافی داشته باشند. 7 سال پیش زمانی که من به سپاهان آمدم بازیکنانی مانند بنگر،‌جمشیدیان، محرم نویدکیا، حضور داشتند و ما 2 بازیکن خارجی هم جذب کردیم که سطح کیفی تیم را بالا بردند اما اخیرا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. باید ضعف‌ها را پیدا کنیم و با رفع آنها تیم خوبی را برای آینده بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد این تیم از 6 هفته یک امتیاز داشت و در پایین جدول قرار گرفته بود اما در 2 سال اخیر این تیم توانسته نائب قهرمان و قهرمان لیگ شده و به نیمه نهایی آسیا هم برسد. مهمترین دلیل این پیشرفت ثبات است و ما هم هدف‌مان این است که بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم. من را خوب می‌شناسید. هرگز دنبال توجیه نبودم و نمی‌خواهم پشت سر کسی خود را مخفی کنم. همیشه برای مشکلات دنبال راه حل و جایگزین بودم و پیدا هم کرده‌ام.

کرانچار خاطرنشان کرد: ما در 2 بازی آخر گل نخورده‌ایم در حالی که پورقاز را هم در اختیار نداریم و باید بگویم در خط دفاعی به ثبات رسیده‌ایم. به تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان که برایشان مهم بود با تیمی دسته سومی بازی کنند مهدی رحیمی را از بازی در لیگ محروم کردند و مجبور شدیم شاهین ثاقبی را در خط دفاعی قرار دهیم. دنبال توجیه نیستم. بلکه می‌خواهم بگویم اگر فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهند جوانان را وارد لیگ کنند باید اجازه دهند که آنها برای بازی‌هایی مثل امروز آزاد باشند نه اینکه برای بازی با تیمی دسته‌ سومی، لیگ را از دست بدهند. این مسئله روی بازی ما تاثیر گذاشته بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد